Gjest Mylian med twins Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Jeg satt og skulle gi tvillingene mat, og Alicja hjalp som vanlgi til. Siden jeg ikke er så flink til å brette klær hver dag lå det litt nyvaskede klær på bordet da. Deriblant en truse. Som er min. Hoho. Så tar Maja den. Men da tar Alicja den ifra henne og sier: "Maja, du kan bruke trusene til mamma du også. Du må bare bli litt større, STOR, først. Ja, faktisk må du bli kjempestor asså. Daaa kan du brkue trusene til mamma vet du. Når du er litt mer sjukkabolla" Koselig!! Jeg som var så fornøyd med vektnedgangen til nå.. ;-)
kokosyklus Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Nydelige lille:) Gleder meg til å se de sammen etterpå. Tenker at de gikk så fint sammen sist, men mulig det hadde med pepperkakene å gjøre.. Nå må jeg stikek brt til pappa også får vi se når vi kommer innover. Ringer deg. Sjukkabolla.
Gjest Mylian med twins Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Kanskje vi skal ta med pepperkaker idag og :-p
Gjest Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Å, de får enhver fremgang på vektfronten til å virke ubetydelig ;-) Største her satt og pratet med meg og tanten sin, og plutselig spurte han "har tante baby i magen?" Nei, svarte jeg, ser du ikke tante har jo bare en bitteliten mage, så det er ingen baby inni der. "Men mamma har STOOOR mage" utbryter han med et glis. Takk for den, liksom ... Men, unger har en tendens til å tro at stort er status, uansett hva det gjelder. Så jeg tror du skal si deg fornøyd med å være "kjempestor" (nb din datters ord altså, ikke mine ;-)) Sønnen til ei jeg kjenner ville også forsvare sin mamma og fortelle hvor fantastisk hun var og sa til bestemoren at "mammaen min har kjempestore pupper hun, ja. Myyyyye større enn dine!" (og denne mammaen er vel toppen 65A liksom). Mor og mormor holdt på å dø av latter :-) Så, jeg tror du kan fortsette å være fornøyd med nedgangen din, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå