Gå til innhold

Noen som kan svare på dette?, haster litt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag tidlig kom det litt blod på papiret, ikke mer en lillefinger neglen mne bør jeg ringe føden?

vil liksom ikke være hysterisk.

Er 27 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er 25+1, så like bak deg, og jeg skjønner godt at du blir engstelig, men jeg tror virkelig ikke det er noe å bekymre seg for. Se det litt an, du, kommer det mer blod, kan du kanskje vurdere å ringe, men jeg tror vi fort kan få en liten blødning uten at det betyr at noe er galt.

Lykke til!

Skrevet

Hei! Ville ikke tro at det gjør noen ting, men det står at en bør ringe føden å snakke med dem om en oppdager blødning bare så en kan få en liten sjekk på hvor det kommer fra. Men det er veldig sjeldent at det er noen fare (er det forresten deg Påsan?) klem

Skrevet

hei hei =)

neida, dette er ikke noe å bekymre seg over =)

disse "små blødningene" skyldes som regel hormonelle forandringer og/eller at morkaken flytter på seg =)

dersom du får vondt eller blødningene øker på, så kan du rådføre deg med JM eller lege =)

lykke til =)

Skrevet

påsan her :)

så koslig å høre fra deg, hvor langt på vei er du nå?

Trur jeg skal ringe bar e for å høre hva de sier, men liker ikke sykehus osv etter det som skjedde i fjor.

Skrevet

I like måte Påsan hehe. Er 24+5 etter ul og 6 dgr lenger m mens termin. Alt går fint, men sliter mye med kynnere og bekkenløsning. Får ikke trent så kiloene setter seg raskt på her. Men tiden flyr heldigvis frem til sommeren nå!

Hadde nok selv ringt bare for en prat ja selv om det mest sannsynlig ikke er noen ting. Lykke til. Stooor klem

Skrevet

Ps liker heller ikke sykehus, men bare snakk m en jordmor på tlf, ikke sikkert du trenger å komme engang. Klem

Skrevet

Snakka med jordmor og lege nå, de ville jeg skulle komme inn en tur, er livredd kjenner jeg men det er nok ingenting.

Men godt å få sjekka den lille.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, det er klart! Lykke til :-)

Skrevet

Godt å få en sjekk!! Masse lykke til. klem

Skrevet

Hei da har jeg kommet hjem fra sykehuset, etter en laaaaang vente tid så fikk jeg endlig komme inn.

Hu prata litt om hva som skulle skje å så tok hu UL,

det var en livlig liten(stor gutt, veide ca 100gr mer en han skulle rundt 27 uker)

men det gjør ingenting :)

alt var fott der inne å han hadde det bra, deilig å endlig få skrive han istede for han eller henne :)

Morkaka lå litt langt nede så hu synes det var lurt å komme tilbake i uke 32, mne trudde ikke det var noe farlig.

fikk retta på terminen også , de hadde lagt meg inn på 16 juni, en mnd før jeg har termin he he he

Reiste å handla nyfødte tøy til lille karen etterpå, har masse etter de to andre men ikke heilt nyfødt, å litt gøy med noe nytt også.

Skrevet

Så godt å høre! tenkte meg at det var morkaka!

Så gøy at du og skal ha gutt da. Kunne de ikke se det på den ordinære ul? Har handlet en del blått jeg også hehe.

Kos deg meg gutten i magen. Stooor klem

Skrevet

Hei, så bra alt var bra :-)

Jeg hadde litt blod på papiret da tørket meg i går. Var hos legen i dag, og hørte hjertelyden, så satser på at alt er bra med han :-)

(fikk ikke hjelp fra sykehuset).

Skrevet

nei da lå han med navlestrengen mlm beina, å hu trudde det var jente da.

men det var en tydelig liten snurrebass der i dag altså :)

Hu meinte det bare var et blodkar som hadde sprekt inni der, men alt var kjempe fint nå sa hu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...