Gå til innhold

Ét ditt eget fett, kroppsjævel!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Du får ikke mer av meg. Du får klare deg sjøl. Pass deg ellers kommer situpsene og tar deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ikke snakk. Her tar jeg meg sammen om dagen, og skal ned 5 kg. For kaldt og for mye god mat i vinter har satt sine spor. Jeg bruker klær som sitter vondt bare for å bli minnet på hvor "slækk" jeg har vært. Fordelen er at resultatet kommer fort bare jeg skjerper meg. Tror jeg er noe rar, men tok meg i å unne meg å gå sulten til sengs i går. "Dette har du bare godt av, prekæs, når du ikke har mer kontroll"

Vi får starte slanketråd:)

Gjest sug lut
Skrevet

Her er det i øyeblikket sånn at det å gå i vonde klær ikke er noe man velger - det er det eneste valget man har, utover joggeklær... Grmf.

Mat om kvelden er jo det største problemet, faktisk, kan godt være flink hele dagen men så roper ostesmørbrødene på meg i titida...

Skrevet

Kjenner til det. En brødskive eller to med syltetøy før sengetid gjør susen. Det ble bråstopp på slikt i går. Jeg er flinkest på skjerping på dagtid, og derfor spiser jeg minst mulig da, bare for å samle opp kalorier til kvelden.

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, jeg er også realist nok til å tenke at om jeg kan spare inn på dagen så vil jo det tross alt være bedre enn ingenting.

Gjest amandine
Skrevet

Nå fikk jeg jævlig dårlig samvittighet for den nystekte brødskiva med smør og mysost som jeg akkurat satte til livs. Og så jeg som håper på bunaden 17.mai.. Sukk Ikke vin i kveld, altså. Etter den søte kløe osv

Skrevet

Hehe, flirer høyt her jeg sitter, sug lut.

Har akkurat spist tre stykker sjokoladekake. En liten glipp, fettet mitt får ikke overtak!

Gjest sug lut
Skrevet

Fortell fettet ditt at dette kun er en forbigående foring, da, så ikke det blir høyt på pæra og begynner å skalte og valte (valke) med kroppen din. Jeg tror det er der jeg tro feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...