Gå til innhold

Jeg er nettavhengig!! Å nei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fullstendig nettavhengig.

Skjønner det nr jeg snakker med venninner som aldri er på pc. Jeg bruker iallefal 4 timer foran pc hver eneste dag.

etter permisjonstiden som bare var kjip tror jeg nok at datavanene mine eksalerte og særlig forholdet mitt til facebook, msn og DIB! Pokkers dib:)

Det ble mindre en periode da jeg jobbet og hadde masse å styre med, men i vinter har jeg vært hjemme med snuppa og da det var så kaldt var vi jo alt for mye inne. Da ble jeg vel sosial på nett istedet. Nå glemmer jeg å ta oppvaska fordi jeg sitter på nettet etc...

Idiotisk!

Må ta noen grep her og rydde bort pc på dagtid skjønner jeg.-- Men jeg har ikke lyst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg så godt. Det er sånn her også..

Jeg la pc på soverommet en dag, men dagen etter var det på stuebordet igjen gitt..

Jeg har vært nettbruker siden 1997, så jeg har sikkert tulla vekk mye tid på nettet.

Jeg prøver å holde meg litt mer unna dib/fb/aviser nå og heller lese meg en bok eller trene og det går ganske greit.. i mai skal jeg være i utlandet en mnd tid uten nett, og det blir herlig håper jeg.. :o

Jeg har vært uten nett og pc over lengre tid før, så det er ikke det at jeg blir snål om jeg ikke får sjekka mail en dag, men når muligheten er der, så er jeg jo snar med å logge meg på..

Skrevet

Jeg er akkurat like dan og jeg har skjønt det i lang tid. Planlegger å bare sjekke raskt på facebook og dib, også blir jeg sittende.

Jeg lar det ikke gå ut over babyen, men det går absolutt utover husarbeid og andre gjøremål.

For å klare å la vær å gå på nett må egentlig bare få det ut av huset, men det er litt uprraktisk også.. hmm....

Lurer på om det funker om jeg lager faste rutiner på pc-tid?? HMM:::NEI!!

Skrevet

Skla vi danne en anonym forening for nettavhengige? ha ha!

AFN møter :)

Herlighet.

Skrevet

Jeg trenger sikkert en slik forening :P

Skrevet

Du burde nesten se Dr.Phil NÅ! :))

Skrevet

haha, fikk bare med meg de siste 5 minuttene. Det var om facebook så jeg ;) Jeg har ihvertfall klart å la være å oppdatere statusen min hver eneste dag. Holde med 1-2 ganger i uka, så er det ingen som legger merke til at jeg sitter på facebook heeeele tiden :P

Skrevet

Velkommen inn i varmen! :)

Nei, når jeg har andre ting å gjøre, jobb f.eks. eller venner så er jeg ikke sånn som nå... Men nå, hjemme hele dagen uten noen å snakke med så står dataen ofte på. Og så kikker jeg innom innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...