Gå til innhold

Noen fra Oslo her?


scoobydo

Anbefalte innlegg

Bor selv i bydel østensjø, er 26 år og venter mitt andre barn. Har en gutt på 11 mnd fra før.

 

Hadde vært morro og skravlet med andre som også bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er fra oslo. 25 år og venter mitt første barn. Bor i bydel østensjø, nærmere bestemt bogerud!

Tremin 2 september, men skal på ultralyd idag så da får vi se om terminen blir flyttet eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det på UL i dag MorJOhanne? Skal dere vite kjønnet? Vi skal ikke på UL før 26 april, må ta den privat fordi jeg er bortreist den timen jeg fikk fra ullevåll... og den gikk visst ikke an og bytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

Ultralyden idag gikk kjempefint! En flott gutt ligger inne i magen min!!

Er visst en uke lengre på vei enn jeg trodde, så nå 20+1 og termin 27 august, dagen før min egen bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

 

Jeg er også fra Oslo. :)

 

Er 28 år og venter mitt første barn.

Jeg bor på Manglerud :)

 

Hadde helt klart vært artig å prate med andre Oslo-beboere og også få til noen treff :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer også snart til å bo i Ullern bydel, fra mai. Er 26 og venter første barn 18.sept. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde absolutt vært morro og fått til et treff ja :)

 

Var medlem her under forrige svangerskap og, og vi var 12 jenter som møttest jevnlig fra vi var ca 4-5 mnd på vei :) Veldig koselig og bli kjent med nye i samme situasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei piker!

 

Jeg vil også være med på treff om det blir aktuelt:)

 

Er 24 år (ble i går;)), venter mitt første barn som viste seg å være en liten guttebass. Terminen ble flyttet hele 8 dager tilbake, så ny termin er 16.september.

 

Klem herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29 år (30 når nurket kommer), førstegangsfødende, bor på Bestum. Ser frem til Ul på Riksen i slutten av april:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Hyggelig med treff i vårsola. Ser en del i Oslo tidliger ehar arrangert på People & Coffee v/Sentrum Scene. Der har de både stor ute- og inneservering. Kunne det vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å avtale en helg en god stund fra nå så kan flest mulig holde av tiden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med lørdag 8. mai? De øvrige helgene i mai er vel langhelger og folk har en tendens til å rømme byen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...