vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Idag var jeg på ultralyd for å finne ut hvor langt jeg var på vei... Hadde en positiv grav.test 1 april (denne tok jeg fordi jeg syns jeg kjente spark i magen) Har visst gått med baby i magen i ca. 20 uker uten å vite noe... Får nærmere termin til torsdag da jeg har fått time til ordinær ul... *sjokk-skadet*
Monajenten Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 WOW:-O Det er søren meg imponerende!! Gratulerer?! Kort svangerskap på deg da:-p
Rampongi Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 vææææh! Det er jo helt vilt, gratulerer! Vips så er ungen her vet du
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2010 Joda, er 4mann på 5,5år... sukk, ikke heeelt planlagt kan man si :s
BlåBlå Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Oj!!! Det må man si. Gratulerer med baby (ikke spire lenger) i magen !
Nå er vi seks:) Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Hahaha, I know the feeling:) Har hatt mensen hver gang jeg har vært gravid, ingen symptomer i det hele tatt. Sist gang rabla det faktisk for meg også. Da var jeg laaangt på vei, med tvillinger:) Så nå er spiralen satt inn og vi har fått 4 fantastiske trollunger på 2,7 år.. Masse lykke til, det er kjempe stas med mange barn:)
Gjest Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Wow Venninna mi opplevde det samme, bare at hun var 26 uker på vei da hun var på UL ! Gratulere såååå mye !
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 7. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2010 Bra jeg ikke er alene om å få sånne sjokk da! For det skal jeg love dere at det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå