vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Idag var jeg på ultralyd for å finne ut hvor langt jeg var på vei... Hadde en positiv grav.test 1 april (denne tok jeg fordi jeg syns jeg kjente spark i magen) Har visst gått med baby i magen i ca. 20 uker uten å vite noe... Får nærmere termin til torsdag da jeg har fått time til ordinær ul... *sjokk-skadet*
mamma og my Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Skjønner godt at du er litt i sjokk! Men gratulerer så mye!
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 hehe. Det må jo ha vært et sjokk. Å kjenne et spark og ikke vite at du er gravid. Hvordan har du gått så lenge uten å vite noe, hva med menstruasjonen? Gratulerer så masse. Håper at nyhetene var gledelig for deg
Tullball Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Wow! Gratulerer da... Håper du tar det med godt mot og at barnet er ønsket. Tenk så deilig å ha kortet ned ventetiden med 20 uker a...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 9. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2010 Ja idag var jeg på ultralyd gitt... Ser ut som jeg er 22 uker og 4 dager på vei... Sinnsykt rart! Men morkaka lå på fremre vegg, så det er nok en god grunn til at jeg ikke har kjent liv før i forrige uke! Har kjente det i rundt uke 15 før nemlig
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 OI! Det hadde nok gitt meg et lite sjokk også.. Merkelig. Har du hatt mensen og sånn som vanlig da eller? Har opp til flere venninner som var 5 og 6 mnd på vei når de fant det ut. De hadde hatt regelmessig mens og sånn. En møtte vi på sykehuset, trodde ho skulle besøke en annen venninne, men så viste det seg at ho hadde fått en selv, men ho viste ikke at ho hadde vært gravid engang ho. Merkelige greier. Jeg merker jo til og med når jeg blir det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå