Gå til innhold

Er jeg sprøyte gal? Går det over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 39 år, mannen min 54. Plutselig har jeg så inderlig lyst på baby igjen. Ja, jeg vet jeg er "på grensa", og mannen min er vel overmoden. Men jeg vet at han også ønsker seg en baby til, selv om vi egentlig har lagt inn årene når det gjelder barn. Men helvete... Jeg vil så gjerne ha en baby. Oppleve og gå gravid en siste gang, oppleve en baby, et barn. Gi meg fornuften noen der ute!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt seriøst. bare og si hvor dum og teit jeg er som sier dette men du ba om det. en mann på 54 år bli far? kusina mi har en far på den aldreren og jeg syns skikkelig synd på henne. hun blir mobbet og folk kaller han oldefar... jeg syns nå at når man har passert 40 kan man heller vente på og bli besteforeldre. ikke det at jeg har noe med hva andre gjør, men er nå det jeg mener... sorry ærlig svar

Skrevet

Jeg synes ikke du er dum og teit Ronja+enspire. Jeg er helt enig med deg. Desverre.

Jeg snakket seriøst med mannen min i går kveld, men han ønsker seg veldig en baby til han også, så der han skulle snakke meg til fornuft kom det ikke mer ut av det enn jeg hadde fra før. Sikkert fordi han har 3 gutter, og ønsker seg en jente (selv om det ikke er noen garanti for jente nå heller)

Jeg får bare håpe "anfallet" med baby-syke går over.

Skrevet

Hei. Tror ikke anfallet ditt går over jeg :). Ønsker dere en til begge to , så hvorfor ikke. Du blir ikke noe gammel mor , og han blir sikkert en veldig god far . Så hvorfor ikke :))

Skrevet

Synes dere skal gjøre det jeg så lenge dere ønsker det så sterkt. Er vanlig med eldre foreldre nå i år 2000. Venter selv en attpåklatt med min nye mann som er 46 og ser både ung ut og er veldig sprek. Jeg selv er 34. Vi gleder oss villt til gutten vår kommer i juli. Det gjør alle søskna og som er 20,17,16 og 13. (2 yngste er mine) Vi får bare positive kommentarer, Masse lykke til med valget. Husk at det er dere som bestemmer og ikke omverdenen.

Skrevet

Hei På`an igjen :-)

Jeg syns ikke du er for gammel til å bli mamma igjen... Alder er bare et tall. Jeg tror ikke mannen din hadde ønsket seg et barn til om han følte seg gammel og ikke orket det.

Hva er vel bedre enn å komme til verden til en mamma og pappa som virkelig ønsker en??

Og selv om man har unge foreldre så er det ikke en selvfølge at de holder seg friske og lever evig...

Man angrer ikke på de barna man fikk, men man kan savne de man ikke fikk...

Jeg ønsker dere lykke til, uansett hva dere velger <3

Skrevet

Jeg syntes dokk skal gjøre det dokk føler er riktig for dokk. Pappa'n min var 50 år nå han fikk sistemann ( ho er nå 12 år), 2mndr senere fikk jeg min førsteføde... Dokk er ikke alene om å få barn sent, så hvis dokk føler det er riktig for dokk og dokk orker det så hvorfor ikke ?

Skrevet

Vi har et vennepar hvor hun er 35 og han er 57, og de har to gutter på 4 og 2 år. Jeg synes ikke noe særlig om å få barn så sent, for han vil jo være 77 før sønnene er voksne, og vil ikke få se barnebarna vokse opp. (Mest sannsynlig)

Jeg er 28 og mannen er 40, og vi planlegger nå vårt første barn. Jeg kunne gjerne ventet et par år til føler jeg (hvis jeg måtte), men jeg tenker at mannen begynner å nå grensen, spesielt med tanke på økt fare for misdannelser.

Men det er jo helt opptil dere, hvis dere virkelig vil det er det bare supert, og lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...