Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hva bruker de av klær nå? Høstdress? Usj, jeg suger på å kle på ungene..at jeg aldri kan bli flink til det!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 siden norge er ganske langt anser jeg dette for å være kveldens teiteste spørsmål
meg & to små vampyrer Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Nei, har bare vintersko og thermostøvler som passer nå. Må kjøpe noen vårsko etter hvert tenker jeg... Bruker vinterjakka enda også gitt...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Og siden du svarer så inni hampen kverrulerende, anser jeg deg for å være en skikkelig møkkasame.
2 små og en undulat Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 I barnehagen har gutten min høstdress/vårdress, vinterdress, regndress, to fleecedresser, støvler og vintersko. Så da blir det barnehagepersonellets oppgave å kle han mens han er der;) Hjemme pleier jeg å kle han med en fleecedress, raggsokker, støvler, regnklær, lue og votter når vi skal ut:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Haha, jeg er skikkelig dårlig på det jeg også. Jeg klarer knapt å kle meg selv. Min bruker fortsatt vinterstøvler, mest fordi de er vanntette og gode sko, dessuten blir hun fort kald på bena (pluss at vi ikke har kjøpt nye sko).Jeg har sett at mange av barna i bhg har gått over til sånne fora gummistøvler, ikke sherrocks men sånne som ser ut som dykkerdrakt. Hun har høst-/vårdress og hadde i dag to ganske tynne lag ull under, men hun frøs. I morgen blir det nok et tynt og et tykt lag ull under vårdressen. Hun var også det eneste barnet i bhg med votter i dag (og det eneste barnet med kalde hender). Bor på østlandet og har frysepinn-unge.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Dette er en umulig tid på året! Er like dårlig på påkledning som deg, HI, og jeg er snart 3 barns mor så bør vel kunnne det etter hvert? Spør barnehagepersonalet jeg:) Idag sa de fks at vinterdressen er for tjukk, men hvis foret kan taes ut, kan de bruke dressen, men hva skal de ha under da??? Har brukt cherroxer de siste ukene pga veldig vått, men nå når finværet kommer tror jeg de må få nye joggesko! Og støvler? Det er vanskelig. Hvorfor kan ikke alle mødre få mail om hvilken påkledning som passer best til været som er hver dag? Det hadde vert genialt!!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Her har ungan enda vintersko, vinterdres, og tykke hue på hodan sine. Må jo ikke glømme at vi hadde en super tur på scootern i påsken. Sparken og akebrettan bli brukt flittig så her har vi vinterdresn vertfal 1 mnd t før vi bare legg han i skuffa t snyelingen som kjæm 16 mai. i mella 1 og 15 mai bruke vi høst og vårdressan som vi bruke fra 17 mai og t 1 oktober da vinterdressn kjæm ut av skuffa og bli brukt kvær dag:) Så her e det bare å bruke vinterdressan enda ei stund:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå