Gå til innhold

Bytte madrass i vogna???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser man bør bytte madrass i senga til babyen, og det har vi gjort. Men hva med madrassen i vogna? 1. man sov jo mye i vogna, og regner jo med at neste man også vil det. Bør vi bytte denne madrassen også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det kan jeg aldri tenke meg!!! trekket på madrassen kan da vaskes på 60 grader. de sier jo at man ikke trenger å bytte ut overmadrasser så lenge de kan vaskes på 60 grader så da regner jeg med det gjelder madrassen i vogna også. jeg skal ihvertfall ikke bytte. både bagtrekk og madrasstrekk er nettopp vasket så det skal brukes på nytt.

hadde det ikke vært for at lillemann fremdeles bruker sprinkelsenga si sa hadde jeg ikke bytta madrass der heller. han har aldri vært i kontakt med madrassen da den er beskyttet av madrasstrekk, tisselaken, overmadrass og enda et tisselaken og alt dette kan vaskes/kokes. men har nå kjøpt ny madrass da så gjør det jo riktig alikevel;)

Skrevet

Nei, tror ikke det er nødvendig. Madrassa i vogna vår kan vaskes på 60 grader, så det har jeg gjort. Storesøstra har heller ikke gulpa/bæsja på madrassen, så jeg tenker det er helt uproblematisk.

Skrevet

Arvet en gammel simovogn med skumgummimadrass og vasket madrassen på 60 grader, det gikk fint. I tilegg kunne også madrasstrekket kokvasket. Er egentlig tenkt å ha skinn oppå madrassen igjen og tenker at da må det gå bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...