Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Er 10 dager på overtid, plaget av bekkenløsning, lite søvn, masse vonder og tungpust. Hva kan jeg gjøre får å sette i gang fødselen?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Det er ingen av rådene her som gir deg noe sikrere enn at noen har "hørt at det kan starte det" Er vel ikke mer enn 4 dager til de setter deg i gang uansett? Det jeg har hørt at kan starte det er tungt arbeid, sex, hvitløk/sterk mat og avføringsmidler. Jeg går ikke god for effekten av noe av det:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Fødselen starter garantert om du tar to fingrer i skjeden og drar bak mot endetarmen... ikke sånn at huden sprekker men gir det et trykk.. jeg var sen og jordmoren sa jeg skulle gjøre det om jeg ble alt for lei av å vente funka ivertfall på meg gjorde det ganske hardt 3 ganger og innen 40min starta veene Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Er ganske så sikker på at sex der det går for ham langt inne i deg, at du får orgasme, og stimulering av brystvortene, kan sette i gang rier. Ellers forrige gang jeg gikk gravid, var jeg så lei på slutten, klarte nesten ikke gå pga smerter i bekkenet. Jeg spiste ananas daglig og drakk bitter lemon, uten at noe skjedde. Vi hadde også sex hver kveld. Men så bestemte vi oss for å forsøke å spise sterk taco med masse hvitløk i (fersk), og så drakk jeg noen få slurker med rødvin, og så hadde vi sex på kvelden. Da startet riene tidlig på morgenen dagen etter. Tipper det stinka på fødestua
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 La mannen ta deg bakfra, da kommer han dypt inni deg. Etter at han har kommet inni deg legger du deg på rygg med pute under rompa. Da renner ikke spermen ut og stoffene i spermen kan påvirke livmorhalsen din slik at du fortere modnes. Om dette ikke funker kan det i det minste være at dere har det litt koselig før fødsel;)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Skal man bevege på seg når man har vondt i ryggen?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Siden du allerede har gått så langt over klarer du nok et par dager til. Slapp av mest mulig, sov det du kan fram til du blir satt i gang. Du kommer til å trenge energier etterpå med både nattevåk og en fødsel. Jeg prøvde det meste, kanel, bringebærte, sex, husvask, lange gåturer og ja det aller meste men først når jeg satte meg ned og skulle slappe av og sove før i gangsettelsen startet alt av seg selv. Kroppen starter ikke en fødsel hvis det blir for mye stress fikk jeg beskjed om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå