Håpet ble virkelighet! Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hei dere! Jeg er uke 14 nå og de siste 2 dagene har jeg hatt numne fingre på den venstre hånden. Føler som den er på vei til å våkne etter søvn, men det prikker litt forsiktig konstant. Noen andre som har det på samme måten? Har forstått på andre innlegg at dette kan være vanlig i 3. trimester, men det er jo lenge til jeg er der da..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Oj, ja det var tidlig! Er du hoven i fingre/armer? For om du allerede har noe vann som trykker på nerver i armen, så er det jo ikke rart om det kan komme allerede nå kanskje.
OhMyGod!!! Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 oi dæng det var tidlig :S ville tatt det opp med legen jeg på neste kontroll. Har ei venninne som fikk det i 6.mnd og hu mista all følelsen i nedre del av den armen innen ungen kom ut... er nesten helt bra igjen nå da, 3mnd etter fødselen.
SolsikkeKleo Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Ååå, så godt at du skriver om dette!!! Har slitt med en arm som dovner bort hele tida de siste to ukene, og har konstant prikking i venstre tommel. Har vært bekymra, men det hjalp litt å lese at andre har det slik også! Jeg er forresten i uke 12. Kan du ikke skrive igjen når du har vært hos legen?
Håpet ble virkelighet! Skrevet 7. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2010 Har ikke vært hos legen eller har planer om det i nærmeste fremtid om det ikke blir verre. Nevnte det for akupunktøren min idag som nevnte at noen fikk dette når det blir mye væske i kroppen, men det er jeg ikke plaget av - ennå.... Blitt noe bedre i hånda i dag, bare litt småprikking, kanskje det bare er tilfeldig!? Er skikkelig elektrisk for tiden også, samboeren rygga kraftig da det nesten gnistra i skjegget i dag! Får leve med litt småplager så lenge babyen i magen har det bra!
SolsikkeKleo Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Hei! Ville bare si at jeg snakket med legen i dag om armen. Jeg har ikke hatt følelse i venstre tommel på et par uker, og armen dovner fullstendig bort mange ganger daglig. Litt plagsomt fordi det er vanskelig å bruke den. Men, legen sa ihvertfall at det var helt normalt, og at det kom til å bli verre etterhvert som det ble mer væske i kroppen. Så, da er det bare å stålsette seg. Men, som du sier, det gjør jo ingenting med en slapp arm så lenge man vet at alt er i orden. Litt deilig, egentlig, å bare ha sånne "trivielle" bekymringer. Var på UL i dag ved 14u og alt var i sin skjønneste orden. Fikk se babyen røre masse på seg, klø seg på haka og "tygge" fostervann. Herlig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå