Gå til innhold

Dovne fingre...


Håpet ble virkelighet!

Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

Jeg er uke 14 nå og de siste 2 dagene har jeg hatt numne fingre på den venstre hånden. Føler som den er på vei til å våkne etter søvn, men det prikker litt forsiktig konstant. Noen andre som har det på samme måten? Har forstått på andre innlegg at dette kan være vanlig i 3. trimester, men det er jo lenge til jeg er der da..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, ja det var tidlig! Er du hoven i fingre/armer? For om du allerede har noe vann som trykker på nerver i armen, så er det jo ikke rart om det kan komme allerede nå kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi dæng det var tidlig :S ville tatt det opp med legen jeg på neste kontroll. Har ei venninne som fikk det i 6.mnd og hu mista all følelsen i nedre del av den armen innen ungen kom ut... er nesten helt bra igjen nå da, 3mnd etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så godt at du skriver om dette!!!

 

Har slitt med en arm som dovner bort hele tida de siste to ukene, og har konstant prikking i venstre tommel. Har vært bekymra, men det hjalp litt å lese at andre har det slik også!

 

Jeg er forresten i uke 12.

 

Kan du ikke skrive igjen når du har vært hos legen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært hos legen eller har planer om det i nærmeste fremtid om det ikke blir verre. Nevnte det for akupunktøren min idag som nevnte at noen fikk dette når det blir mye væske i kroppen, men det er jeg ikke plaget av - ennå....

 

Blitt noe bedre i hånda i dag, bare litt småprikking, kanskje det bare er tilfeldig!? Er skikkelig elektrisk for tiden også, samboeren rygga kraftig da det nesten gnistra i skjegget i dag!

 

Får leve med litt småplager så lenge babyen i magen har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ville bare si at jeg snakket med legen i dag om armen.

Jeg har ikke hatt følelse i venstre tommel på et par uker, og armen dovner fullstendig bort mange ganger daglig.

Litt plagsomt fordi det er vanskelig å bruke den.

Men, legen sa ihvertfall at det var helt normalt, og at det kom til å bli verre etterhvert som det ble mer væske i kroppen.

 

Så, da er det bare å stålsette seg.

 

Men, som du sier, det gjør jo ingenting med en slapp arm så lenge man vet at alt er i orden. Litt deilig, egentlig, å bare ha sånne "trivielle" bekymringer.

 

Var på UL i dag ved 14u og alt var i sin skjønneste orden.

Fikk se babyen røre masse på seg, klø seg på haka og "tygge" fostervann. Herlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...