3smaa Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Om en time er jeg 37+6 og er leiiiiiiiiiiiiiiii. Fødte i uke 37+3 sist gang, hadde ikke regnet med at jeg skulle komme over denne tiden, trodde til og med at jeg skulle føde permatur barn. Var på kontroll idag og alt så normalt ut. I uke 36 ble jeg sjekket og jm sa at jeg var moden. Klarer ikke å tenke på noe annet enn fødsel og baby. Kan du ikke bare komme nå lille venn! Noen andre som er lei?
Athene75 Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jeg er også lei nå...er 38+2. Mest lei fordi jeg føler meg stor og tung, vondt å gå og de siste to dagene har det meste vært vondt...føler meg sliten og generellt ikke i form lenger. Går jo sakte som en skilpadde og orker ikke bøye meg ned på gulvet for å hente ting lenger. Enkelte dager må jeg holde på baken mens jeg går for å få den med meg. Jeg er jo egentlig ikke så stor og tung, har jo bare gått opp 10 kg til nå, men er lett i meg selv, og da skal det ikke så mye ekstra kilo til før det faktisk blir tungt å bære.Tenker av og til at jeg ikke holder ut i 2 uker til....og iallefall ikke to uker over det igjen. Gutten min på to ble født 6 dager før termin, så jeg er jo ikke akkurat så veldig innstilt på å gå en dag lenger enn til termindato for å si det sånn. Jeg vet jo at en kan risikere det, men eier ikke motivasjon til det.
Ladybug~N&E Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 er drittlei jeg å.... 37+2 og fødeklar om 20min;) dette svangerskapet har vært litt tyngre enn forrige men har egentlig ingenting å klage over annet enn litt bekkenløsning som sitter i symfysen. ubehagelig men fullt mulig å leve med. jeg går som om jeg har gjort i buksa da;) fødte uke 38+1 sist men det var igangsatt. men var allerede helt moden og hadde 3cm åpning så håper jo at det gjentar seg like tidlig denne gangen. alt er helt klart nå. hun ligger med hodet så langt ned det går an. har hatt noen runder med modningsrier allerede og føler meg superklar til å komme i gang med fødsel!!!! vært på ul i dag grunnet vekstavvik men nå er hun nesten i rute mtp str så nå har jeg ikke noe behov for å knipe igjen lenger. kom ut lille venn!!!!!
Ccathrine Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 37+6 her også, å dritt lei. Psykisk utslitt og stenger meg bare mer og mer inne for hver dag som går. Svarer bare kortere og kortere, og mer direkte på spørsmål som for å ungå noen nye, f.eks. "Sulten kjære?" svar "nei" til vanlig ville jeg sakt "nei, men det hadde nå smakt godt med en baguett". Typen ser at det er noe og prøver stadig vek å få ut av meg hva det er, men alt han får til svar er kvalm, sliten, hode pine, vondt i ryggen eller en av mange andre bivirkningene et svangerskap har med seg. Å dermed er han trengt i et hjørne og kan ikke stille nye spørsmål, fordi han har fått et konkrett og enkelt svar (men om det er sant er en annen sak).
firsla Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Jeg er i uke 34 og er utrolig lei av å vralte rundt som ei gås. Savner kroppen min og ser frem til å få den igjen. Gubben ser frem yil å få igjen meg også uten alle disse hormonene og tårene. Men det tar vel en stund etter fødsel også før tårer og hormoner stabiliserer seg. Er vel ekstra lei fordi jeg har gått hjemme på svangerskapspenger siden uke 7.(Jobber med kjemikalier)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 JAAAA!!!! Og jeg flyr snart på veggen her!!! Jeg har 28 dager igjen, og alt er klart, jeg har sååå mye vondter, får ikke sove, tisser HELE tia, sliten og agressiv. Vurderer ringe legen og late som jeg ikke merker liv, for at de skal sende meg til sykehuset, så jeg kan bitche, syte og klage til de setter meg igang, ( vet de ikke gjør det)! Jeg er på bristepunktet her! En veldig trassig 3 åring er ikke akkurat så veldig mye bedre. Han nekter jo å kle på seg så jeg må tvangsklepå han hver eneste morgen og får x antall spark med sko i magen, det gjør såååå vondt! *syte,klage,syte,klage!!!!!*
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 forstår deg kjempegodt, jeg er i uke 32 og lei, mest pga at jeg har en liten gutt på 20 mnd hjemme med meg hele dagen og det er tungt å leke og plukke opp ting og tang fra gulvet hele tiden og blir fort stresset av sutring. Sist fødte jeg uke 37+6 og HÅPER det ikke går så mye over denne gangen, da blir jeg nok litt småsprø jeg også.... Lykke til, håper det setter i gang snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå