Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Han sa at han hadde studert medisin, men jeg kjenner folk som har tatt grunnfag i medisin og sammenligner det med medisin som fulltidstudium over 6 år og det stemmer jo ikke helt med virkeligheten!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Haha! Jeg hørte "jeg har tatt medisin liksom, så jeg er jævlig smart liksom" Hahahahahaha! Trodde han mente medisin, som i piller! Tenkte for meg selv at nå tar han virkelig kaka!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Da er jeg også superglup, jeg som har tatt medisin grunnfag på universitetet i Tromsø i mine yngre dager. Studiet er åpent, alt man trenger er generell studiekompetanse og ok nok karakterer til å bli blant de 100-120 studentene de tar inn pr år. Ååååå så smart jeg er;-) Kanskje han studerte medisin i utlandet, der de tar inn hvem som helst....? I Ungarn fikk jeg plass på tannlegestudiet uten å ha sendt alle karakterer med, de hadde ikke engang hatt hovedopptak, men jeg søkte tidlig, så fikk plass. (førstemann til mølla...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå