Gå til innhold

Når deler dere nyheten med blivende søsken?


Tre snart fire :o) *Overtid*

Anbefalte innlegg

Vi hadde egentlig bestemt oss for å fortelle det etter den oridinære ultralyden.

Tiden går så fort denne gangen, og vil skal til ul allerede på mandag..!

Føler at det kanskje er litt tidlig å fortelle nyheten til datteren vår på snart 3.år.

Når tenker dere å fortelle det?

Noen som har noen erfaringer rundt dette å dele? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan egentli ikke svare så godt på dette, ettersom jeg ikke har noen barn selv. men har noen gutter jeg er tante til. han ene er netopp blitt 3. vi velger å ikke fortelle til han på en stund, ettersom det blir veldig lenge for han å vente på søskenbarnet sitt :) men jeg vet ikke helt hvor lenge vi venter. skal på ordinær UL i måren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi skal også på ultralyd på mandag, og har en jente på 2,5 år. Vi skal fortelle det etter UL på mandag, når vi forhåpentligvis vet om hun får en lillesøster eller -bror. Da kan vi vise bilder og endelig begynne å snakke om babyen i magen. Jenta vår er utrolig opptatt av dette for tiden, da det er mange gravide og nyfødte rundt oss for tiden. ;) Vi gleder oss!!!

 

Lykke til på UL på mandag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det til barna mine når jeg var 12 uker på vei, kunne aldri ventet så lenge som til nå for magen er så stor allerede:) Og syns det er litt koselig at de kan følge svangerskapet også:) Jenta mi som blir 3 om en mnd skjønner ikke så mye, men gutten min på snart 6 skjønner mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...