Bumblebeee Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Praktisk er ting i orden; vogna står klar, bilsetet, stelleplassen, vugga, klærne i kommoden...ja til og med flaskene, pumpa og smokkene er kokt. Men hodet mitt henger ikke med! Skjønner bare ikke at det skal komme en baby, og det SNART. Settes jo i gang i morgen, 37+3, så til helga er jeg sannsynligvis 2barns mamma. Var mye lettere å forstå det forrige gang, denne gang har jeg snuppa og skjønner bare ikke at det kommer en til. Flere som har vansker med å forberede seg mentalt? Har ikke akkurat lyst å få sjokk når han kommer heller, hehe :)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Ja, jeg føler det sånn jeg og. Er vedig klar, samtidig som jeg ikke er det.. Skjønner ikke helt at jeg skal bli tobarnsmor når som helst.. Også har jeg vanskligheter for å skjøne at det er jente!) Har en gutt fra før av..
Ccathrine Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Finnest ikke klar jeg. Uke 37+6, og har desverre ingen mors følelse. Føler ikke noe for babyen, alt jeg føler er at jeg må beskytte den for at ingen ting skal skade den, men jeg kan ikke si at jeg er glad i den. Selv vet jeg at jeg skulle ha vært med legen for snart 3uker siden, men tenker som så "denne krabaten beveger seg jo hver dag, så hvorfor løpe til legen bare fordi jeg har hodepine, kvalme og svimmelhet som kommer og går?", er så alt for vant til at leger gir f derfor orker jeg ikke å gå dit for å ble sendt hjem igjen med beskjed om å ta det med ro og spise riktig.
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Hva om du får svangerskapforgiftning da?? Det kan man få uten noen symtomer.. Deter en grunn til at man skal gå til lege da..
mamma og my Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Jeg er i uke 39 og føler meg faktisk ikke klar enda. Forrige gang var jeg utrolig lei og utålmodig, men ikke denne gang, nei. Synes det er helt greit å være høygravid for tida, og føler at alle andre er mer utålmodige og opptatt av at jeg snart skal føde enn meg.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 for meg går det mest på at jeg ikke fatter hvor tida har flydd.. Men samtidig så gleder jeg meg til å bli ferdig da.. Blir nok veldig godt for ryggen min å slippe de ekstra kiloene. Men føler det er helt annerledes denne gangen, enn med nr.1!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå