Gå til innhold

Trening for gravide i Ålesund! Hiv deg med!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det skal starte trening spesielt for gravide ved Frisksenteret på Moa i Ålesund, - heng deg med!

Det planlegges trening kl 15 hver tirsdag, men foreløpig er vi for få til at timen kan starte opp. Så fort vi er mange nok starter treningen!

Ring Stina ved Frisksenteret (tlf 70 15 85 85) for mer informasjon. Hun er fysioterapeut og tilrettelegger timene spesielt for oss.Så da er vi i trygge hender og kan få med oss masse positiv trening og gode tips videre i svangerskapet :)

Håper DU også er interessert!

Hilsen treningslysten gravid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye koster det? Passer treningen for folk med bekkenplager også? Er sykmeldt 80% på grunn av bekkenplager og går til gruppetrening på moa fysikalske hver torsdag kl 11, men er gjerne med på mer siden det blir en meget passiv hverdag ellers...

Skrevet

Mener det ble sagt 1500 for 15 ganger. Treningen blir skreddersydd for oss som er der, avhengig av hva slags plager vi evt har. Uansett er jo opptrening av bekken noe av det viktigste i svangerskapet, så regner med vi skal få trent opp det litt. Har sjøl vondt i bekkenet, men tror dette blir gull! :)

Skrevet

Ja, det kunne jeg godt tenke meg, men jeg jobber jo... Og kl 15, var kanskje litt i tidligste laget? Ikke mulig å flytte det, så kan kanskje flere bli med? :)

Skrevet

Jeg ringte inn å meldte interesse nå! Har ca 12 uker igjen, så håper vi kan betale per gang :-)

Skrevet

Når det gjelder bytte av klokkeslett må du høre med Stina, jeg er bare en budbringer:)

Det kræsjer med min arbeidstid også, men arbeidsgiver er snill og lar meg tilpasse det sånn at jeg får trent. Det kommer både dem og meg tilgode at jeg holder meg i form lengst mulig ut i svangerskapet:)

Så flott at du har meldt interesse sjokolademonster! Håper vi blir flere også:)

Skrevet

Ja, d blir nok litt vanskelig i min jobb å få tilpasset dette... Det går ut over hele personalgruppa om jeg skal bare gå, fordi jeg må trene... Så du er heldig som har den muligheten da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...