blond Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Det kan virke som om en del her ser så enkelt på det. Svarer man fornuftig og bra kommer det som en stor overraskelse hvis det viser seg at personen er under 30. Når ble under 30 ungt? Har klokskap med alder å gjøre?
meg & to små vampyrer Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jeg vet hvertfall om mange gode eksempler på at man kan være gammel og dum... Garantert ingen nødvendig sammenheng mellom alder og klokskap. Dessverre.
Magehus Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Erfaring kommer ofte med alder, men tror kloksskapen er mer snedig. Ellers ser jeg på meg selv som ung og relativt klok. Under opplæring langs livets landevei
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Jeg har aldri vært så voksen og klok som jeg var i slutten av tenårene ihvertfall. Klart, jeg runder jo ikke tredve før til neste år, så det kan hende jeg ser alt litt klarere da.
prekæs Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Jeg blir ikke så overrasket egentlig. Det er mye enklere å være fornuftig og tenke pedagoisk korrekt, før man har oplevd utfordringene man aldri i sin villeste fantasi har vært nødt til å ta på sparket der og da. Snusfornuft er stort sett noe man vokser av seg, etter å ha gått på noen smeller, og begynner å gjøre så godt man kan i stedet.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Jeg syns så godt man kan høres mer enn bra nok ut, jeg da. Men hva vet vel jeg, jeg er også bare 29 enda...
prekæs Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Selvfølgelig er det bra nok, i hvertfall så lenge man er overbevist om at det bra er bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå