Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 ..jeg tror jeg blir gal snart. Det gjør så himla vondt. Noen som vet hvordan jeg skal få han til å slippe taket? Jeg prøver å "presse" han vekk, men det ser ikke ut til å virke. Hjelper heller ikke å forandre sitte/ligge stilling, han klorer seg fast. Noen som har tips til å få mindre vomdt?
Tigerpote Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Hahahaha, sorry, men jeg fikk et underlig syn for mitt indre nå. Er ungen inni deg eller ute? Om han er ute, foreslår jeg at du legger på deg litt, for da er du nok skrekkelig tynn!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Det er nok mini inni magen. Han ligger og krafser på det nederste ribbeinet. Lurer på om han vil ut og prøvesmake melken - har nemlig begynt å få litt melk i puppene. Sinnsykt irriterende. Mini utenfor magen sa høyt og tydelig i dag at han ville drikke melken min. Jeg sa han måtte vente til neste mini er født, og da svarte han at han bare skulle smake litt. He-he. Han er nesten 3 år...
blond Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Prøv å dytte litt på babyen, kanskje h*n snur seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå