tulla<3sep2010 Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hei hei! Jeg har time 26 april til ordinær ul på ullevål, men samboeren min er på sjøen da. Han reise den 19 april og kommer hjem den 3 mai. Det er vår første og begge har lyst til å få oppleve dette sammen. Vi har snakket med ullevål, men det er jo først i slutten av mai de har ledig time om jeg skal flytte den, og da er jeg jo over 20 uker. Så tenkte å høre om det er noen her som skal ha time, helst før den 19 eller rett etter den 3 mai..
scoobydo Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 vanskelig de skal være på ullevåll nå da, jeg hadde UL time 19 april kl 08.00 om morningen. Denne har jeg dessverre avbestilt for lenge siden.. Jeg fikk ikke ny time heller, før 3 mai og da er jeg over 20 uker. Jeg endte opp med og bestille privat UL den 26 april... Er bortreist den 19 og hadde absolutt ingen mulighet til og kunne møte...
Mamma's Magic Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Så kjedelig da! Det samme skjedde med en venninne av meg. Det de gjorde var å bestille en privat UL like før den ordinære, og denne gikk de på sammen. Her fikk de vite kjønn, og at alt så OK ut. Så da mannen hadde reist på jobb, gikk jeg sammen med venninna mi på den ordinære UL'en, hvor det ble foretatt en mer grundig undersøkelse. Kjipt å måtte punge ut selv, men om man gør det på denne måten, får jo begge foreldrene være til stede "første gang" på UL (vet ikke om du har vært på det før), om ikke annet.
Mamma's Magic Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Glemte å si at du kan få UL på Majorstuklinikken, Familieklinikken, for å nevne noen, her har de også 3D. Men det visste du kanskje?
tulla<3sep2010 Skrevet 7. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2010 tusen takk! får se om det blir noe sånn på oss også.. Men igjen tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå