Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 herregud.. kjenner Emil på paradise hotel! gikk i klassa mi på u.skola :-O hahaha.. huff, fikk lettere sjokk (første gang jeg ser dette)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Lucky you! Han er den eneste heite innpå der.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 ikke vet jeg, som jeg sa: første gang jeg ser på.. Men han var da en super fyr på skola, en spøkeful som ville at alle skulle ha det bra.. Ble bare sjokert over å se han i denne serien (men kan ikke si jeg helt forstår hva det går ut på heller) hehe hehe HI
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Var en sjarmerende "dame snapper" på u.skola også :-P HI
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Fått med deg at han tissa i senga i fylla? ;p
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 emil minner om den teiteste gutten i klassen, han er absolutt ikke hot! dumt tryne, teit hår, idiotisk gutt
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Jeg smelter av øynene og smilet hans! <3 Nesten som om han bringer frem fjortisen i meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå