Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jepp, fikk den i dag. Bor i Bergen nå, men skattet til en kommune i Sogn og Fjordane i fjor. Samboeren min fikk ikke sin i dag.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Ikke jeg, men det er fordi jeg kryssa av at jeg ville ha den på nett for å spare miljøet for enda mer papirutslipp. Der har den kommet.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Nei- men samboer sin kom idag. Bor på Hamar
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Jeg hørte at hvis man har registrert seg på altinn, så vil man ikke få papirutgaven. Hvis man er usikker er det bare å gå inn der å se.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Hvis man gikk inn på minside eller Altinn i løpet av de første 7 dagene etter at skatteoppgjøret var lagt ut, får man det ikke tilsendt på papir i posten. Det gjelder også selvangivelsen. På den annen side trenger man ikke foreta seg noe som helst hvis det ikke må gjøres endringer eller tilføyelser.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 Det va no rart, før her e både æ å registrert med minid på altnn og minside, men begge har fått selvangivelsn på papir. Du må krysse av dær vest du ikke ønske å få den på papir lenger. Vi fikk dæm i mars på papir. Bare nån daga etter at dem bynte å sende dæm ut:) Detta e da i Troms...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Den sendes på papir til alle som ikke har vært inne og sett på selvangivelsen eller skatteoppgjøret på Altinn eller Minside innen 7 dager etter at det er lagt ut der. Alle er i utgangspunktet "registrert" på disse web-sidene, men det er altså kun hvis man aktivt går inn der i løpet av den første uka at det ikke sendes ut noen selvangivelse på papir. Man kan eventuelt printe den ut selv. Det er ikke noen "avkryssing" noe sted for å unngå å få den i posten.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 Jeg var på Altinn i løpet av første uka, og har allikevel fått den i papirform i posten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå