Gå til innhold

Har du fått selvangivelsen i posten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Ikke jeg,bor på vestlandet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, fikk den i dag. Bor i Bergen nå, men skattet til en kommune i Sogn og Fjordane i fjor.

Samboeren min fikk ikke sin i dag.

Skrevet

Ikke jeg, men det er fordi jeg kryssa av at jeg ville ha den på nett for å spare miljøet for enda mer papirutslipp. Der har den kommet.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke (nordvestlandet)

Skrevet

Nei- men samboer sin kom idag. Bor på Hamar

Skrevet

Jeg hørte at hvis man har registrert seg på altinn, så vil man ikke få papirutgaven. Hvis man er usikker er det bare å gå inn der å se.

Skrevet

Hvis man gikk inn på minside eller Altinn i løpet av de første 7 dagene etter at skatteoppgjøret var lagt ut, får man det ikke tilsendt på papir i posten. Det gjelder også selvangivelsen. På den annen side trenger man ikke foreta seg noe som helst hvis det ikke må gjøres endringer eller tilføyelser.

Skrevet

Det va no rart, før her e både æ å registrert med minid på altnn og minside, men begge har fått selvangivelsn på papir. Du må krysse av dær vest du ikke ønske å få den på papir lenger. Vi fikk dæm i mars på papir. Bare nån daga etter at dem bynte å sende dæm ut:) Detta e da i Troms...

Skrevet

Den sendes på papir til alle som ikke har vært inne og sett på selvangivelsen eller skatteoppgjøret på Altinn eller Minside innen 7 dager etter at det er lagt ut der. Alle er i utgangspunktet "registrert" på disse web-sidene, men det er altså kun hvis man aktivt går inn der i løpet av den første uka at det ikke sendes ut noen selvangivelse på papir. Man kan eventuelt printe den ut selv. Det er ikke noen "avkryssing" noe sted for å unngå å få den i posten.

Skrevet

Jeg var på Altinn i løpet av første uka, og har allikevel fått den i papirform i posten...

Skrevet

I så fall har det skjedd en feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...