Gå til innhold

Noen drømmetydere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noen litt rare drømmer de siste to nettene.

Først drømte jeg at jeg var i et fremmed land, og gikk i fjellet med et stort reisefølge. Det kom en slange, som var livsfarlig. Jeg sto så rolig som jeg kunne, men slangen kom bort til meg, ålte seg opp på innsiden av klærne mine, helt til den kom seg opp av genseren, og la seg rundt nakken min. Der lå den i sikkert en time,minst. Så bare forsvant den. Reiselederen som var ekspert på denne typen dyr, fortalte at denne slangen hadde sett en sterk, moderlig energi i meg. Den søkte derfor mot meg, og ble liggende hos meg til den fant tilbake til sitt eget morsinstinkt. Da kunne den vende tilbake til familien sin.

Så i natt drømte jeg om en venninne som jeg ikke har sett, eller tenkt på,på veldig lenge. En dame jeg vet at aldri ønsker flere barn. Jeg drømte at jeg måtte være jordmor for henne, og det var veldig virkelig. Gjenopplevde mine egne fødsler, selv om det er flere år siden jeg har født. Og så var det altså jeg som måtte holde kontroll, hjelpe med smertene, og ta imot barnet.

Noen som aner hva disse drømmene kan bety? Det er overhodet ingen mulighet for at jeg verken er gravid, eller vil bli det i nærmeste fremtid, så den tolkningen kan forkastes :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ute og "utforsker nytt territorie" for tiden? Er det noe du holder på å lære deg å mestre, eller er du gründer/har du en idé i magen? Dette handler om nye idéer, ikke unnfangelsen av dem (for du eller noen rundt deg har dem allerede), men om å sette dem ut i livet (eller praktisere dem, hvis det dreier seg om idéer i form av ny lærdom).

Du har evnene og mulighetene, men du er kanskje ikke helt klar over det selv?

Det er i alle fall noe du har i deg, en evne eller en idé eller...ja. "Du har det i deg" er liksom setningen som dukker opp i hodet mitt igjen og igjen. Jeg tror også at du bør gjennomføre det, for jeg får en sterk følelse av god mestring gjennom det du skriver.

Skrevet

Har lest noen drømmetydningbøker, men det er så utrolig mange år siden, så husker desverre lite. Men en ting jeg husker veldig godt var at å drømme om slanger betydde at man hadde penisskrekk.

Jeg tuller ikke altså. Hadde en venninne som stadig drømte om slanger og etterhvert så fant vi ut dette betydde penisskrekk og det stemte veldig godt faktisk!

Skrevet

Dytter :) Hadde vært moro å høre om noe av dette stemte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...