Gjest Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hvor mye lommepenger bør man ha med? Vi er to voksne som skal være der 4 dager og skal ha med oss det som er verdt av museer, eiffeltårnet osv. Har hørt det er en veldig dyr by både å shoppe og spise i. Noen med innspill?
Monajenten Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Ekstremt mye, haha:-) Vi var to voksne i tre dager, og shoppet nesten ikke. Likevel brukte vi vel 8-9000,- Alt var dyrt i grunnen!
kinderegget Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Jeg og min mann hadde med oss seks tusen, som var til severdigheter, metro, taxi, og spiste alle måltider ute. Vi hadde ikke råd til no veldig shopping utenom litt gaver hjem til barna. Vi spiste ganske rimelig mat på dagen, og gikk ut å spiste på kvelden. er veldig varierende på priser på restauranter, så er jo bare å undersøke før dere setter dere til å spise. Ofte er det billigere å kjøpe vin istedet for øl, som noen steder koster nermere hundre kroner halvliteren. Er en fantastisk flott by, som vi skal tilbake til garantert. er mye penger å spare på å sette seg inn i metrosystemet, fremfor å ta taxi hele tida.
stjertløvetann Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Hmmm.. vi var 2 voksne i 4 dager som trålte gater og museer, men shoppet minimalt. Husker ikke hvor mye vi brukte, men reagerte ikke spesielt på at det var dyrt. Men vi spiste på veldig folkelige steder og kafeer, er ikke noen luksusdyr akkurat. Det koseligste måltidet var faktisk når vi kjøpte noe kylling og chips og tok det med ned til Seinens bredder og spiste det i strålende solskinn med fugler tiggende rundt beina våre! *vil tilbake*
Gjest Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 vi kommer nok heller ikke til å spise på rådyre resturanter, det er ikke helt oss. hørtes utrolig koselig ut det dere gjorde magrat! gleder meg masse til å dra : ) tusen takk for flotte innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå