RWM Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Bare lurer på om løs mage kan skyldes graviditeten eller om jeg må se meg om etter andre syndere...? Jeg har ikke vært noe kvalm - er dog kun i 5.uke. Jeg spiser helt som jeg har gjort før jeg ble gravid, så kan ikke skjønne at det skulle være maten. Noen andre som har opplevd det samme som meg?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Er du gravid, RWM?? Grattis så mye isåfall=) =) Selv er jeg 16 uker på vei nå, og skal på ordinær UL om en drøy uke, gleeeder meg!! Hilsen jente 10.08 + nyttårsspire??
Student89 Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Jeg har også sliti en del med magen de 2 siste ukene, er ca 5 uker på vei. Magen romler, og er ikke som den bruker, forde om jeg spiser som vanlig. Så kan vel godt tenkes at det kan skyldes graviditeten Gratulerer
RWM Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2010 Hei jente 10.08 + nyttårsspire?? :D:D Jaaaa, endelig vettu - etter et godt opphold herfra BiM så satt den...og du har jo kommet skikkelig langt! Så fantastisk moro! Gratulerer Har alt gått bra med deg/dere hittil? Når er termin? Moro at du husket meg Klem
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Klart jeg husker deg vettu! Så flott at det endelig klaffet, er jo så kjedelig å gå rundt og bare vente vente=) Her går alt veldig bra, men merker jo at det er mer slitsomt å gå gravid nå som jeg har en liten en fra før som må passes på og følges opp også (lite nattesøvn pga tenner/ sykdom hos vesla osv). Men jeg NYTER likevel å gå gravid, og nå i 2.tri er det nesten bare fryd og gammen; ingen plager og stadig voksende kul på magen=) Herlig! Var en del kvalm i 1.tri, men veldig av og på- mistet symptomer og fikk dem tilbake igjen annenhver uke omtrent; ble jo en smule bekymret til tider kan du si! Men UL i uke 12 viste frisk og fin liten bebis, og jeg var akkurat like langt på vei som jeg trodde:) Håper alt går bra med deg også i 1.tri, hvordan er formen foreløpig og når blir termin? Her er termin ca 22.sept, pluss minus=)
tromsøjenta Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Jeg hadde løs mage til ca uke 11. Leste om flere som hadde det samme, så det er nok helt normalt. Den blir tids nok treg... Er nå i uke 30:-) Bare snikleser litt her også, hihi.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Det er visst like vanlig med løs mage som treg mage... Ingen fasit på at det skal være treg mage, selv om det står mye om at det er vanlig. Er som kvalmen det...Noen er veldig kvalme og andre ikke.
camilla1983 Skrevet 10. april 2010 #8 Skrevet 10. april 2010 Jeg er ca 6 uker på vei og har liksom forskjellige symptomer hver dag virker det som. Bortsett fra ømme pupper. De har vært der hele tiden. Men idag har jeg flydd på do hele dagen. Ble nesten litt bekymra da jeg ikke kunne finne noe annet enn stoff om morgenkvalme med oppkast.. Håper nesten symptomene fortsetter å variere litt, for jeg orker ikke å gå som dette i ukesvis!!!
-L-07-1ma-10 Skrevet 10. april 2010 #9 Skrevet 10. april 2010 Eg har òg vore dårleg i magen i det siste! Må på do ganske fort etter større måltid! Er 5 veker på veg.
camilla1983 Skrevet 10. april 2010 #10 Skrevet 10. april 2010 Det jeg lurer på er om man kan ta immodium hvis det vedvarer? Noen som vet? Eller noen som har andre råd? Jeg brenner.... Hmfr...
håp76 Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 Har hørt om andre som sliter med løs mage, men det virker som om det er noe mer tabubelagt enn å være kvalm - kanskje man derfor ikke har hørt så mye om det? Jeg har også selv litt løs mage og mer luft i magen. Virker i tillegg ofte som om jeg må på do - som om jeg er tissetrengt. Dette til tross for at jeg nettopp har vært på do.
Ziz Skrevet 11. april 2010 #12 Skrevet 11. april 2010 Nyyyyt tiden med løs mage!! (det rådet har jeg aldri gitt før.) Magen blir tidsnok treg skal du vite, og ikke nok med det...-når du synes den er treg nok så sier helt sikkert prøvene dine at du har jernmangel, så du må ta jern og bli enda tregere i magen. Jaja...-da kan man håpe på å få gå på do en gang hver 14.ende dag
camilla1983 Skrevet 11. april 2010 #13 Skrevet 11. april 2010 Jeg har alltids sagt at jeg foretrekker løs mage framfor forstoppelse, men etter 20 dobesøk på en dag, var jeg ikke like sikker lenger... Men 14 dager mellom hver gang?? Oh my... Ja, da skal jeg nyte!!! (morsomt mange å'er i den siste setningen din *knis*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå