Mane Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jeg har nå tatt inn vogna som vi brukte til jenta vår på 3 år. Er det noen som har gode tips til hvordan jeg skal vaske den? Det er en svart simovogn hvis det har noen betydning...
lille_vims Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Ta av alt trekk som er mulig å få av (uten å ødelegge noe selfølgelig). Vask det på finvask i maskinen med mild såpe (gjerne milo). Kalesjen og andre "deler" kan du vaske i dusjen/badekaret. Så blir den skinnende ren og god som ny :-) Lykke til!
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Jeg vasket nettopp trekket til bilstolen. Tok av alt å la det i en balje med vann og vaskemiddel:) Slitsomt å klemme ut alt vannet foresten. Få mannen tilå gjøre det! Hehe:)
Bumblebeee Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Jeg tok av alt trekk som kunne tas av, stappet det i maskinen. Resten vasket jeg over med en klut. Vogna har i grunnen vært i bruk hele tiden, men jeg måtte bare vaske og bytte over til babybag igjen Bilstolen fikk jeg av alt trekket og puttet det også i maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå