Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått den? Min lar seg vente på seg virker det som.. Noen som vet hva som er inne i denne, er den ellers svært lik de andre pakkene, noe nyttig og mye reklame?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt skuffet over at det ikke var en eneste flaske eller smokker. Var 3 pampers newborn bleier, engangsunderlag i pakke, Libress nattbind, engangsvaskemiddel, 2 tena leady, 2 ammeinnlegg, liten med dr. greve intimvask, liten tannkrem, to pakker med vaskekluter og så kommer jeg ikke på noe mere. Skulle hatt den i uke 11, men fikk den helt på slutten av uke 12. Synes også den kommer veldig sent. Gleder meg til å hente pakken på apotek 1, der er det mye fint.

Skrevet

jeg er jo i uke 32, og forsatt ikke fått rimi pakken.. hmm..jaja, den kommer vel, får passe på å få hentet den i sverige også etterhvert :) Tror den er veldig lik den fra apoteket her, også får man jo med gratis bleiebøtte, ikke at jeg tror den kommer til å bli så mye brukt.. men men.. jeg tar i mot jeg :P

Skrevet

Uke 37 her og har heller ikke fått Rimi-pakken....

Skrevet

38 uker og enda ikke fått den. Fikk mail om at hentelapp skulle sendes ut i uke 37, men nei....

Skrevet

swirly!

hvor bestiller man pakken fra sverige?

kan nordmenn få denne også?

Skrevet

hvordan og hvor bestiller man denne Rimi-pakken? :)

Skrevet

Du bestiller den ganske enkelt på rimi.no :-)

Skrevet

Man får den i uke 37/38.. :)

Skrevet

jeg henta rimi pakken i går men er 39 uker og da...treige de..

Skrevet

Jeg er 38 uker i dag og har ikke fått den. Det kan være litt treghet i utsendelsen på grunn av påsken..?

Skrevet

Tror en skal få den i svangerskapsuke 37. Fikk den uken etter. Synes også det er veldig sent. Men glad for alt som er gratis, så klager ikke.

Skrevet

Sist jeg var gravid(i 08) så fikk jeg ikke pakken før en stund etter fødselen, såvidt jeg husker. Og da hadde jeg sendt flere purringer før jeg fikk hentelappen. For syntes det var kjipt å se at nærmeste rimi hadde drøssevis av babypakker, uten at jeg fikk hentelapp...

Skrevet

swirly: baby proffsen butikk, hvor finner vi det da? :-)

Skrevet

På Nordby Shoppingsenter, rett over svenskegrensen ved Halden. Der jeg skal i hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...