Gå til innhold

Andre med trykk øverst i magen/under brystene....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Uke 35 nå og har i et par uker vært plaget med veldig trykk og ubehag helt øverst på magen, altså rett under brystene. Eneste som hjelper er å ligge eller stå, og forsvinner ikke alltid da heller. Ubehaglig å sitte lenge om gangen. Andre som også opplever dette....? Er det bare fordi det er trangt om plassen i området, eller burde jeg høre med legen....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det, men det ga seg etter noen dager. Anagligvis bare press på ribben og organer. Men dette kan også være tegn på svangerskapforgiftning. Ville tatt kontakt med legenfor sikkerhet skyld:)

Skrevet

Jeg har hatt dette lenge. Siden før uke 20 i alle fall. Min jm sa at det er ikke noe farlig (om det ikke kommer plutselig med høyt bt, proteiner i urinen og/eller hodepine). Det kan være press av innvoller og mindre plass til disse som forårsaker "smerten". Det er ganske ubehagelig synes jeg og, men trolig helt harmløst for deg også - med mindre du har noen andre symptomer.

Skrevet

Jeg har også dette, og reiste til sykehuset for sjekk. Det viste seg heldigvis å være kynnere:) Hadde aldri trodd det, fordi magen blir ikke hard, men det viste seg på ctg som kynnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...