Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har eller har hatt det?

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Jepp... Hva lurer du på? Det er slettes ikke moro, men vet faktisk om ganske mange(iallefall3) som har fått i forbindelse med svangerskap/amming. Renseprodukt/kremer med fruktsyre (m.d.formulations), laser evt langvarig tetracyklin i svake doser, dvs ett år omtrent, hjalp meg. Ikke alkohol, ikke sterke kryddere etc er lurt å holde seg unna, det samme med fete kremer og absolutt ikke pille! (ikke lett, I know, men) Jeg har vært uten nå i fire år, hurra!

Skrevet

Jeg har mest sannsynlig fått det.

Høres "dramatisk" ut med laser og greier.

Hvor stor sannsynlighet er det for at det kommer tilbake da?

Blir det verre når du bruker sminke?

Skal foreløpig prøve å holde meg unna te,mye sol,alkohol og krydder, så får vi se.

Gjest amandine
Skrevet

Ikke drama med laser, altså, er en lavfrekvent type de bruker til hud. Enten på sykehus eller hos enkelte hudpleieklinikker. Sol, ja, det glemte jeg å nevne.. Jeg ble helt klart verre av sminke, jo verre det ser ut, jo mer har du lyst til å skjule det og enda verre blir det... Jeg hadde det med første barn, ble virkelig ille etter nr 2 og endte opp med ett år med tetracyklin i lav dose. Det er nå noen år siden og jeg har akkurat fått litt sårhet tilbake, men ikke mye og tror jeg skal klare å holde det i sjakk.

Skrevet

Synes jo det ille ut med er vist bare en "mild utgave". Skal prøve med ei salve og se om det hjelper. Bruker ikke sminke til vanlig, men kjenner at man har lyst å smør på litt brunkrem og diverse for å skjule det litt,men men.

Satser på at det ikke blir verre og at det forsvinner ganske kjapt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...