Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Han fikk dem forgje mandag, kom 4 stk på rumpa. Så par til litt på armen. Han har vært på påskeferie og kom hjem har sovet her 1 natt nå og over natten har han fått flere stikk på håndleddene og halsen. Det ser ut som myggestikk. Jeg tenker at det kan være noen lopper i senga hans. Lillebror er ikke plaget, de sover på samme rom. Vi må komme oss til legen i morgen tidlig, men han plages nå, klør og sier det gjør vondt. (På håndleddet)). Jeg har smørt på med Eurax så lenge. Noen som har vært borti lignende?
Gjest Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Høres ut som lopper, de kommer på denne tiden. Særlig når man drar på hytta etc. og varmer opp hytten - så kommer de frem. De biter ofte på plasser hvor klær er trangere, rundt midje o.l. og ofte flere på rad eller i klynge. Vask sengetøy, støvsug madrasser. Se etter rundt huset om det kan finnes gamle fuglereder, der holder ofte loppene til. Om dere har katt eller hund kan de også dra med seg lopper inn. Loppebitt er ofte langvarig, de kan klø av og på i noen uker. Smør med kløstillende, og følg med at det ikke kommer nye. Få Phenamin e.l hos legen om de klør veldig om natta.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2010 Da det oppstod så hadde vi bare vært hjemme. Vi har katt, det står at de ikke trives på mennesker, biter og detter av. Det har kommet nye bitt. Vi får skifte på senga, og smøre med Eurax så lenge da. Han har ikke sovet i sengen sin på 6 dager nå så merkelig. Hmm...
ellen-propellen Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Sikkert fulgelopper. De kan og komme i tøy eller andre ting du tørker/lufter ute. De kommer gjerne inn med katten,men vi kan og få de om vi leker ute under fuglereir ol. Sa legen til meg når min datter fikk dette for 2 uker siden:-S
mai mammaen til to Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 min bror fikk veggdyr bitt når han var mindre.. det er grusomt.... om du lurer på om det er det dere har så ta ned bildene, listene osv og se om det ligger dyr bak... jeg får helt frysninger av å tenke på det for det er så ekkelt...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2010 Hmm Veggdyr forbinder jeg med gamle hus.
mai mammaen til to Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 huset vi bodde i da var kanskje 10 år., så ikke noe særlig gammelt. veggdyrene hadde kommet via en sovepose som søsteren min hadde hatt med seg på en hytte.... de formerer seg FORT...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå