Gå til innhold

Har Most Frutful Yuki vært her idag? (u/t)

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt kom rett over kl 15!

3870g 54 cm. Alt bra med mor, far og barn

Hilsen stolt "tante"

Skrevet

Næmmen! Så gøy!! Gratulerer Most Fruitful Yoki!!!!!!!! :o)

Åh, da får du si til henne at jeg tar tilbake fødestøvet hun lånte fra meg *lol*

Hilse masse fra meg da :)

En stor og fin gutt skjønner jeg =)

Skrevet

MFY har pakket og sendt fødestøvet med Jetpack! Så burde være framme snart ;) Og hun takket så mye for gratulasjonen

Skrevet

Heheh, supert ;)

Skrevet

Åh så bra :)

Må gratulere fra meg også (";)

Skrevet

Gratulerer Most fruitful!

Og der er ano`num tilbake - antar du har fødd du og?

Skrevet

Yes, jeg måtte jo bare treffe 1 april jeg da ;)

Han var nok så bestemt på en datoen at han kom sent på kvelden; før jeg rakk å få ei fødestue.

Lurte hvertfall meg trill rundt :D

Skrevet

Hehehe, gratulerer ano`num! Godt å se deg være tilbake! =)

Mål og slikt da? Hvis du vil dele? *nysgjerrig*

Gikk fødselen bra ++?:o)

Skrevet

Ja, fortell viss du har lyst! Nysgerrig eg... fødselen gjekk kjapt ja?

Tenker at det er lov å kuppe tråden når HI spør deg først :D

Skrevet

Hei! Så utrolig koselig å bli etterlyst! Hihi. :) Tusen takk for alle gratulasjonene! :)

Som Engajente sier ble lillemann født igår klokken 15.11 etter en ganske tøff fødsel (ihvertfall i forhold til forrige, men det skal ikke så mye til). Han er bare helt nydelig, så nå nyter vi dagene her på barselhotellet. :) Storebror var på besøk tidligere idag, og var så kry! :D

Sender masse fødestøv til deg, Vålerenga og håper det snart er din tur!

Skrevet

Han var i underkant av 3,8kg og 53cm lang.

Lang og tynn.

Fødselen gjekk kjapt. Tok bare et par timer med en liten time med pressrier siden han kom som stjernekikker.

Gjekk fra 1,4,7cm og "klart" på et blunk.

Skrevet

Usj, ikke så gøy å høre at det var en tøff fødsel da.

Men, morro å høre at storebror er stolt og glad :) Kjempegøy!

Lykke til og gratulerer igjen.

Har du kommet hjem nå eller?

Takk, jeg håper det er min tur jeg også snart!!

Vil møte lillegutten min joooo..... ;o) hehe =)

Skrevet

Gratulerer så mye da, ano`num!

Sitter igjen med en positiv fødselsopplevelse eller? Det gikk jo kjapt da! :)

Skrevet

Nei, men det gikk jo fint til slutt! Hehe. :) Er helt utrolig at man kan gå fra å ha så vondt til å være såååå lykkelig på så kort tid. I det øyeblikket de legger dem opp på magen din er alt glemt og alt er bare helt fantastisk. Hihi. :) Kommer nok en fødselshistorie snart, hvis jeg klarer å huske alt som skjedde. Er litt i tåka akkurat nå. ;)

Glemmer aldri ansiktsuttrykket til storebror når han så babyen, han smilte så stort og regelrett strålte. Gikk over all forventning, og jeg blir så rørt hver gang jeg tenker på det. :)

Vi kom hjem idag, så nå koser vi oss hjemme. Lillemann spiser godt og vi bare koser oss. :) Blir spennende å se hvordan nettene blir fremover. Håper han er et sovedyr. Eldstemann sov aldri og våkner fremdeles mye om nettene, så er litt nervøs. ;)

Har sendt masse fødestøv tilbake til deg, så nå er det bare å glede seg! Snart er det din tur vettu! Lille Jonas, er det ikke?! :)

Skrevet

Hehe, sant det :)

Jeg har gått fra å være 100% klar til å tenke: Ikke f***!!! Neineinei, jeg vil ikke føde!

Men så kommer det en kynner som er vond som et uvær og jeg tenker: Ok, jeg vil føde NÅ. Da slipper jeg å ha kynnere i all evig tid *lol*

:)

Jeg har så masse tegn på fødsel - med Daniel hadde jeg INGENTING. Så, jeg er så redd for å måtte sitte slik i enda 24dg til. Tenk om, tenker jeg. Usj..

Jeg trenger fødestøvet ;) hehe :P

Vil gjerne høre fødselshistorien når du er klar og husker hver minste detalj, hehehe ;)

Åh, så gøy!

åååhh... Jeg håper det blir lignende med Daniel og første møte også. Han har "gruet" seg til å bli STOREbror. Hehe.. Litt mer klar for det nå og sier han gleder seg, så blir spennende å se! :)

Krysser fingrene for at dette blir en sovebamse for dere :)

Så fint at ammingen er kommet igang!

Jeg ammet ikke Daniel, så gruer meg til ammingen. Håper jeg klarer det nå, men hvis ikke slutter jeg også fort. Vil ikke ha det samme som med Daniel, huff.. :(

Jonas ja. Kanskje derfor han ikke vil ut??!?!

Fordi han ikke liker navnet sitt?? *lol*

Nei, får da håpe det ikke er det, hehehehe ;)

Skrevet

Hehe, jeg vet hvordan det er! Jeg varierte hele tida, fra å tenke at jeg ikke hadde lyst til å tenke at jeg mye heller ville ha veldig vondt noen timer og slippe bekkenløsning, kramper i lysken og alt det der. :) Er jo utrolig deilig nå som magen er borte og man begynner å bli i form igjen. Selv om det selvfølgelig er litt trist å ikke være gravid lengre også.

Ja, de tegnene på fødsel er litt slitsomme. Man tenker jo på dem hele tiden, og lurer på om noe skjer.. Ligger våken om nettene, tar tider og alt sånt. Hehe. Men plutselig så er det på ordentlig vettu. :)

Jeg tror nok Daniel kommer til å være kjempestolt, jeg! Hvor gammel er han? Min er jo bare 2 år, så visste ikke helt hvor mye han skjønte av hele babygreia, det er jo ganske abstrakte greier! Men tror jammen han skjønte det altså, for det var tydelig at det ikke var noen hvilkensomhelst baby han hadde på fanget. "MIN baby" sa han. :)

Du må ikke grue deg til ammingen! Det kommer til å gå kjempefint! Og hvis ikke, så vet du litt mer nå! Jeg slet veldig med ammingen med førstemann, så vet hvordan det er. Ammet i 7 mnd, men synes ikke det var noe særlig. Måtte gå på melkefri diett, pumpet meg flere ganger i døgnet for å gi medisin på flaske, og hadde en liten gutt som var kjempeurolig, så fant aldri noen god ammestilling. Klarte det som oftest bare liggende, så følte meg veldig hemmet når vi skulle bort og sånt. Denne gangen føler jeg det går mye bedre, så håper det fortsetter sånn. :) Er litt tryggere nå, men vet også at jeg ikke må strekke meg for langt. Vet jeg stresset for mye med det sist, og at det beste sikkert hadde vært å fire litt på kravene. Det er sånt man lærer etterhvert. :)

Hehe, Jonas er et suuuperfint navn, så det skal du ikke engste deg for! :)

Skrevet

Du kan få alt fødestøvet fra meg Vålerenga.

Hvertfall det jeg har igjen :)

Fødselen min var bare positiv. Kan egentlig ikke huske at det gjorde så vondt. :P Tenkte det med det samme jeg var ferdig også; "dette var da ikke så ille." Ikke det at jeg har planer om å gjøre det igjen med det første.....

Lykke til med fødselen din c";)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...