En Prins + Prinsesse Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 han skal ha pass, å vet ikke hvordan jeg skal få tatt bilde av han??!!
BlåBlå Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Dra til en fotobutikk ala elite, foto Knudsen etc , der fikser de det.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Fotobutikker tar passbilder De bruker kamera som er i butikken også får du bildene etter en times tid
Mom2Two Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Det beste er å gå i en fotobutikk. De har digitalt kamera, og kjenner til kravene til passbilder, så de holder på til du får godkjente bilder. Fotoautomat med barn i den alderen er et mareritt. Det du måtte ha av bilder hjemmefra, skal det mye til å gå godkjent.
GuttemammaX3 Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 På politistasjonen hos oss tar de passbildene på passkontoret. Hvis du må ha med ordner de det i alle fotobutikker. Jeg tok passbilde første gang da mini var ni mnd, i en fotobutikk:)
Spanskeflua Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Det er slutt på at man må ha med seg bilder når man kal ordne eg pas. Nå går alt digitalt, og de tar bildene på politistasjonen eller lenmannskontoret. Tror ikke du får lov å ha med bilder selv engang.Det er ingen problem å få tatt OK bilder av barna, ihvertall gikk det utmerket med våre barn i fjor, og da var minstesnuppa ikke fylt 3 år=)
BlåBlå Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Da vi var på passkotoret i høst, måtte ungene ha fylt 4 for å få ta passbilde der Men verdt å sjekke.
Gjest Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Da jeg skaffet pass til gutta sist måned fikk jeg beskjed om at de ikke tok bilder av barn under 5 år på politikontoret (fordi det innebærer at de sitter rolig ganske lenge og ser rett frem etc) Tok da av 3-åringen på en fotobutikk.
Spanskeflua Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Ser at det er forskjellig praksis rundt om i landet. Vår minste var under 3 år da de tok bilder på lensmannskontoret, det tok ikke lang tid heller.
Ranveig R Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 Det er i alle fall ingen problem å få gjort det i fotobutikk. Ungane våre fekk pass første gong då dei var hhv 4 og 7 mnd, tok bileta hos elite foto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå