Mamma til snart 3 <3 Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hva kan det være? Noen ganger kjennes det ut som noen av sparka rister, at en arm rister der inne. Kjennes ut som at han har spasmer eller kramper av noe slag?? Hva kan det være? Kan det være at han drømmer? Blir nesten litt bekymra for at det skal være noe galt med han. Er 32 uker nå og det har hendt litt innimellom i de siste ukene.. Noen med lignende erfaringer??
PAVEEL Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 De sier at når babyen tisser så rister den:-) Om det er en myte vet jeg ikke, men alle mine har rista;p
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Tassen her ristet også, Men ingenting galt med han
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2010 Aha det kan jo hende ;P Merka ikke noe til risting med førstemann se, så blir nesten litt bekymra for om jeg får en villmann av en sønn neste gang som rister av iver etter å komme ut ;p Hihi..
Gjest Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Jeg har også hørt det med tissing, og jeg merket også den ristingen da jeg var gravid:) Tror ikke du skal bekymre deg:) Bare vent til du hører den "kneppingen" som kommer, det er litt ekkelt, men også helt normalt;) (kan forsåvidt være du alt har merket det, eller at du ikke kommer til å merke det, men jeg kom bare på det da du sa dette med ristingen:)
Helann og lillebror Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Kan det være hikking? Her hikkes det stadig vekk...
Fjerteberte Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Begge mine har ristet... =D Og sånn knepping var det veldig mye av med førstemann! Ingen av dem rister i dag =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå