Tjohoppsannhei Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hvilken av disse to foretrekker dere å se på? Selv holder jeg en knapp på 4-stjerners middag på TVNorge, mest fordi de har kokk som kommenterer :-) Men jeg synes den er litt koseligere, muligens fordi kommentatoren der er bedre, Alex Rosén på Celebert selskap er litt for mye for meg...
Fjerteberte Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 4 stjerners middag! Digger kokken og kommentarene hans. Celebert selskap blir for anmasende.
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Hva som er best kommer helt klart an på gjestene ) Ser begge deler, ser som regel på tvn i ukedagene og ser reprisene av celebert på nett tv eller på søndagene:)
Musemor med tre søte små Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Jeg foretrekker Celebert Selskap
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Det kommer litt an på gjestene..
Mummys Muffin & Nakenfis Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 4-stjerner! Liker kokken der og liker ikke Alex Rosén. Han er så irriterende!
Piken på landet Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 På det jevne 4 stjerner. Som flere over her sier, så kommer det jo en del ann på gjestene og kjemien dem i mellom. Men han kokken og Anders Hatlo som kommentator gjør at 4 stjerner som oftest er best. Men det var mye bedre første sesongen. Nå er det jo bare c-kjendiser.
2smågull Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 4-stjerners. men svitsjer innom celebert om det er noen interessante gjester der!
The Bad Gal Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 4-stjerners her også, men jeg har gått lei nå, så ser ikke på det lengre.
Gjest Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 Kommer helt an på hva de lager. Er det noe godt så vil jeg se hvordan de gjør det :-) MAO: den som har best meny vinner konkurransen om å få meg som seer. Skikkelig prestisje i det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå