Gå til innhold

Hemorider......Noen som kan hjelpe..?Fortvilet!!!Sorry detaljer..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere symptomer som blødninger og kløe..?Gjør det vondt,og kommer avføringen i normal mengde?Jeg har ikke blødning og kløe..men jeg føler jeg presser og presser også kommer det bare små klatter..men kjenner meg ikke ferdig etterpå.Gjør ikke vondt,men det er noe som trykker på inni der..Ikke undersøkt på noe måte.Kan det være hemorider??

Legen sa jeg har forstoppelse,og det nytter jo ikke si at jeg ikke har det heller..Har prøvd nå å snakke med 2 leger,begge sier stress og forstoppelse.Blir helt fortvilet,er på do flere ganger daglig og det er mykt..men så lite:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noe lignende med deg. Har brukt sheriproct (respetfritt på apotek) og det hjalp endel, + drukket mye vann og spist svisker.

Skrevet

Tviler på du har hemoroider, hemoroider er vooondt, og det kommer som oftest blod på papiret. Hemoroider har ingenting med konsistensen på avføringen å gjøre, jeg har hatt hemoroider flere ganger og da har jeg hatt alt fra diare til skikkelig knallhard (og stor) avføring.

Dersom en har kraftig forstoppelse, så kan en fortsatt ha avføring, det er bare det lille som kommer forbi selve forstoppelsen som kommer ut. Det kan være derfor du går på do flere ganger til dagen, og derfor det er mykt. Så prøv først og fremst noe mot forstoppelse, og om det ikke hjelper i løpet av noen dager, så får du heller snakke med legen igjen.

Når du har snakket med to leger allerede, så kan jeg ikke helt forstå hvorfor du ikke hører på dem, men heller spør om råd her inne.

To legers mening VS. råd fra dibberne, litt ubalanse der synes jeg..

Skrevet

Det kan stemme det legen din sier..jeg jobber i helsevesenet og der har jeg opplevd at man kan være løs i magen,at det kommer litt,eller gjerne siver litt eller kommer i klatter som du sier..men da sitter forstoppelsen lenger opp i tarmen..

Syns du skal kreve av legen din å få tatt et bilde..for om det viser seg at det harde sitter lenger opp,så stopper det for alt..og det kommer ikke til å bli bra i lengden.

Og da hjelper det heller ikke med vanlig klyx,da må det mere til...

Lykke til hvartfall:)

Gjest Edemuli
Skrevet

Prøv Dulcolax avf tabl, hvis det kommer mye avf etter å ha tatt 2 tabl en el to ganger var du forstoppet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...