Gå til innhold

Hvordan er formen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt første arbeidsdag etter påske, og det er deilig å endelig kjenne at formen er bra! Ikke er jeg så sliten lenger, men har litt vondt i bekken. Spesielt på kvelden og natta. Har ei lita tulle på ett år, så er ofte vondt å legge henne i sprinkelsengen når hun våkner om natta... Men deilig å kjenne seg opplagt! Men det merkelige er jo at siden formen er så fin blir jeg også blir bekymret siden jeg ikke føler meg gravid lenger... er 16 uker på vei. Hvordan har dere det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 20. september (i følge legen, men dette blir helt fastslått av jordmor tirsdag 13. april), noe som tilsier at jeg er ca. 16 uker på vei. Jeg var ganske kvalm i 3. måned, men dette har heldigvis gått over. Nå er formen min overraskende bra, og jeg føler meg heller ikke så veldig gravid, men det blir sikkert annerledes når jeg får mer gravidmage etterhvert. Er det flere som har/har hatt det på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen heldigvis bra nå! :) Er 16+4, kastet opp fra uke 6 til 12, da forsvant den værste kvalmen. Er fortsatt sliten innimellom, men har en gutt på 11 mnd så da er det ikke så enkelt og sove når man vil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gravidmage, men er likevel bekymret siden formen min er så fin/ikke føler meg gravid lengre.. Men tenker samtidig at hvis noe har gått galt inne i magen ville jeg mest sannsynlig hatt smerter og/eller blødninger.. Andre som har tanker rundt dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...