Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Det er så mange som sier at man ikke skal låne penger til venner, da kan man "være sikker" på at det ødelegger vennskapet. Hva mener dere? Ville dere lånt en liten sum til en venn som sliter og ikke har noen annen å snu seg til, om du visste at det var for en periode?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jeg har både lånt penger og lånt ut penger. Ingen av delene har ødelagt vennskap;) (men det kan være lurt å ikke låne bort mer enn man har råd til å tape)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Er en stor mulighet for at vennskapet blir ødelagt ja. Men samtidig ikke! Kommer jo ann på den som låner og den som låner ut. En venninne av meg skylder meg en del tusen, mange år siden, jeg har bare gitt opp å få de tilbake. Vi var uvenner en periode. Men er kjempe gode venner i dag! Penger er roten til mye vondt i verden! DET er i hvertfall sant! Som svar på spørsmålet ditt så: Jeg hadde sikkert lånt bort til en venn som ikke hadde andre ja. Kommer ann på beløpet da. Men jeg hadde prøvd å hjelpe i hvertfall!
Gjest Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Jeg har ikke problem med å låne bort penger, men om vedkommende som hadde lånt av meg ikke repsekterte meg nok til å betale tilbake hadde nok vennskapet opphørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå