Gå til innhold

han gikk tilbake til eksen.....så lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

29 uker i dag og var forberedt på å bli alene. Men den siste måneden har han gitt meg små hint som igjen har gitt meg litt håp om oss to. Så viser det seg at han har vært på påskeferie med eksen og ikke fortalt noe til meg. Måtte dra det ut av ham og han var så lykkelig så....

Det er andre gangen siden jeg ble gravid at jeg føler meg sviktet av ham, selv om han aldri lovte noe. Bare så fortvilet, føler meg veid og funnet altfor lett.....Og litt brukt.

Men kanskje jeg bare har meg selv å takke som lot ham komme så nær. Gruer meg til å se de igjen og samarbeide med de to. Blir noen store elefanter å svelge her.

Beklager sutringen, hormonell og litt knust bare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist.... Skjønner godt du er lei deg!!! Sender deg en god klem!

Skrevet

Tusen takk fremtid, det varmer mer enn du tror.........

Skrevet

Det høres veldig vanskelig ut! Og det hjelper jo ikke på at man er i en ganske sårbar situasjon når man er gravid.

Syntes ikke du sutrer, og uansett så har du vel god grunn til det... Ønsker deg alt det beste!

Skrevet

Så trist:( Ikke godt med knuste drømmer. Sender deg også en varm klem!

Skrevet

Takk jenter, dere er herlige. Klumpen i halsen blir ikke så vond lenger når jeg vet jeg kan gråte med god grunn..........DRITTGUBBE!!!

Skrevet

off så trist..er jo ekstra sårbar når en er gravid og....men det er jo mulig du er lei deg me tanken på det ideelle ..familien liksom...

kansje du ikke bryr deg så mye om han...

du finner deg nok en fantastisk mann som er for deg en dag :)klem....

Skrevet

Uff.. dette hørtes grusomt ut! Håper du er sterk og med tiden kan heve deg over ham!

Skrevet

off, stakkars deg da :( Hørtes ikke noe gøy ut, og spiseilt ikke nå som hormonene løper løpsk :(

Men jeg har tro på deg, dette klarer du fint uten han! Det blir noen tøffe tak, men det er sååå verdt det. Høres ikke ut som han er en du kan stole på hvertfall.

Ser du gruer deg til å samarbeide med de to, men det blir jo en stund til. Så lenge du ammer må du ikke gi babyen fra deg, men han kan komme på besøk å være med babyen når du er der, og da kan du bestemme at hun ikke skal være med.

Lykke,lykke til.

KLEM

Skrevet

Føler med deg, det må være en veldig vanskelig og vond situasjon. Men om han har samvittighet til å behandle deg så dårlig gjennom en graviditet, er han ikke noe å samle på uansett. Husk at det er du som setter premissene nå!

Ønsker deg lykke til videre, og med det fantastiske barnet som venter! Å bli mamma er noe av det aller største i livet :-)

Skrevet

Herregud,du har da all grunn til å være lei deg..:((

Ingen grunn til å unnskylde deg,håper du har noen å prate med,fikk helt vondt av deg...

Trøsteklem avsendt..

Skrevet

Off og off:( Jeg skjønner meg ikke på x'n. Hadde min samboer blitt gravid med noen andre på den tiden vi var fra hverandre hadde jeg aldri tatt han tilbake. Ikke stykt ment til deg altså... Å for en mann som har tid til å dyrke "kjærligheten" med ei annen og vente barn med deg, hvordan har han samvitighet til det??? Nei off du har all grunn til å være lei deg. Du er sårbar og trenger støtte når man er gravid... Gråt så mye du vil... Du har all grunn. Og hadde det vært meg hadde jeg ikke ringt han før barnet er født. Jeg ville ikke hatt en sånn mann ved min side eller ventende på gangen for å få kommet inn å sett sin etterkommer så fort den kommer til værden. Ikke ville jeg oftret han tanken til å få være med på kontroller en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...