Fraggelhysa! Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 I travelheten tok jeg en pakke på butikken, la merke til at det var en med blomster på. Åpner pakken vel hjemme og det lukter som om noen har DYPPET truseinleggene i skyllemiddel! Vet ikke om jeg tør å ha det der i nærheten av mitt underliv, ser for meg etseskader og kjønnsleppekreft om 10 år. :S
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 hahaha.. huff, så mye rart de skal tjene penger på! er vel for de som synes utfloden dems lukter i lange baner dette?!
blond Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Noe så tragisk! Lurte på hva mannen min hadde påført meg da jeg kjente lukten, men så var det bare Libresse-påfund.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Jeg kjøpte også en pakke uten å vite at de var parfymert. Synes ikke jeg hadde råd tilå la væreå bruke de. Nå er det endelig tomt. Aldri mer. Det er den kvalmeste lukta jeg har kjent.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Hehe den kjøpte jeg også. Skjønte ikke hvor den lukta kom fra hver gang jeg var på do. Helt til jeg lukta på et nytt innlegg. Men har brukt de ei veke og har ikke fått noen etseskader enda!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Det der er en gammel nyhet som dukker opp fra tid til annen ;0) Trodde de hadde helt sluttet med de,men her skal en jo stadig bli overrasket ;0)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Ja fy søren ,tok feil pakke selv og måtte jo bare bruke de opp da .
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 He, he eg kjøpte rett etter at eg fekk positiv test, og syntes eg var byrja å lukte svært så kjemisk og merkeleg etter at eg vart gravid. Klarar ikkje bruke fleire av dei, vert heilt kvalm av lukta! Men etseskader har eg ikkje fått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå