Bulikuli Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 For noen år tilbake kjøpte vi en kombinert video og dvdspiller. Etter noen få år fugerte ikke videodelen på spilleren og vi fikk da en ny en pga reklamasjonen. Denne viste det seg at også var feil på etter noen år. Fikk da enda en ny en på reklamasjonen. Nå sitter vi her igjen med den 3 kombinert video og dvdspilleren og en videodel som ikke fungerer. Ikke har noen av disse vært mye brukt heller. Syns nesten det er litt flaut å gå tilbake med den 3 spilleren. Hva ville du gjort? Gått tilbake med den eller bare driti i det? Etter retten har man 5 års reklamasjonsrett på disse spillerene. Den siste vi fikk er nå ca 3 år og som sagt, ikke mye brukt!
Bulikuli Skrevet 6. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2010 takk for svar dere! Syns bare det er så flaut å komme tilbake med enda en. Mannen mente også vi burde reklamere, så får bare gå ned dit igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå