Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll hos jordmor i dag. er 39+4. ho tok og undersøkte meg nede og der var det modent og 2 cm opning. har no veldig vondt nedest i magen, skikkelig øm der på ein måte. ho kjente hodet til babyen. men ho viste ikkje kor lang tid det ville ta før eg gikk i fødsel for det var så forskjelligt. andre som har erfaring med det? kor lenge gikk dere med opning? vil føde nå.... :) som sikkert alle dere og vil. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som meg -jeg ble sjekket forrige onsdag. Har dessverre ikke skjedd noe enda, sett bort fra mensmurring og kynnere. Lurer fælt på hvor lenge en kan gå sånn?

Skrevet

Det kan hjelpe å ha sex:) Men det vet du sikkert. Et enzym i spermien som modner og kan sette i gang... Har selv hatt spontan vannavgang som start på begge mine tidligere fødsler ca 3 uker før termin, så jeg vet ikke hvor lang tid det kan ta. Men det bør jo ikke være så lenge til nå da:) Lykke til!

Skrevet

Vil bare si : Så heldig du er!! Jeg er 38+3, og jeg kunne bare skilte med avflatet livmorhals og begynnende modning... Var hos JM i dag jeg også.

Det er jo ingen grunn til å stresse ennå, men tenker på å prøve modningsakupunktur.

Du får ha masse, masse lykke til, ikke lenge igjen nå!! =))

Skrevet

jeg og var moden og 2 cm åpning idag...har litt vondt jeg og øm... men var jo ikke deilig når hu tøya innider heller da:)

har hørt at en kan gå sånt en stund...men men er ihvertfall moden...jeg er 38+5..

Skrevet

ååå, så spennende! Jeg skal til jordmor på torsdag. spent på hvrdan ting er da.. :) har masse vondt nå, spent på om det tar seg opp.. er 39+2 jeg da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...