Gjest Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Var på kontroll hos jordmor i dag. er 39+4. ho tok og undersøkte meg nede og der var det modent og 2 cm opning. har no veldig vondt nedest i magen, skikkelig øm der på ein måte. ho kjente hodet til babyen. men ho viste ikkje kor lang tid det ville ta før eg gikk i fødsel for det var så forskjelligt. andre som har erfaring med det? kor lenge gikk dere med opning? vil føde nå.... som sikkert alle dere og vil. hehe
Sniff77 Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Samme som meg -jeg ble sjekket forrige onsdag. Har dessverre ikke skjedd noe enda, sett bort fra mensmurring og kynnere. Lurer fælt på hvor lenge en kan gå sånn?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Det kan hjelpe å ha sex:) Men det vet du sikkert. Et enzym i spermien som modner og kan sette i gang... Har selv hatt spontan vannavgang som start på begge mine tidligere fødsler ca 3 uker før termin, så jeg vet ikke hvor lang tid det kan ta. Men det bør jo ikke være så lenge til nå da:) Lykke til!
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Vil bare si : Så heldig du er!! Jeg er 38+3, og jeg kunne bare skilte med avflatet livmorhals og begynnende modning... Var hos JM i dag jeg også. Det er jo ingen grunn til å stresse ennå, men tenker på å prøve modningsakupunktur. Du får ha masse, masse lykke til, ikke lenge igjen nå!! =))
vero:o) Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 jeg og var moden og 2 cm åpning idag...har litt vondt jeg og øm... men var jo ikke deilig når hu tøya innider heller da:) har hørt at en kan gå sånt en stund...men men er ihvertfall moden...jeg er 38+5..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 ååå, så spennende! Jeg skal til jordmor på torsdag. spent på hvrdan ting er da.. har masse vondt nå, spent på om det tar seg opp.. er 39+2 jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå