Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at man har rett på fri med lønn når man skal på svangerskapskontroll. Bare lurer på hva dere gjør når dere har time f.eks kl 14.30 og den da er ferdig kl 15. Stikker dere tilbake på jobb for å jobbe 45 min? Eller avspaserer dere en time? Eller tar dere fri den siste timen også, uten å jobbe den inn igjen? Jeg syns det blir litt lite effektivt å reise tilbake på jobb for så kort tid, men syns også det er kjedelig at fleksien min skal gå nedover på sånne dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss ville man nok avsp!

Men, personalet er grovt sett delt i to grupper;0) :

de som "aldri" får time annet enn midt på dagen

o.g

de som alltid tilpasser lege, tannlege, ol til begynnelsen på vakt el slutten av vakt så det går minst mulig utover arb.giver.

Men -det heter seg liksom at man skal legge til ytterkant av vakter da....og alle var enig om dette når det var sak på pers.møte....

Men, det er oss da!

Akkurat nå er jeg stolt av at jeg i mitt 3. svangerskap har byttet ul time slik at det passer både min og samboers arb.g best muig!

Mikk første t på morgene , så forhåpentligvis blir det ikke så lenge å vente heller...det syntes jeg er så himla kjedelig!

Skrevet

Jeg legger i utgangspunktet legetimer på begynnelse/slutt av dagen eller utenom arb.tid. Hadde ul-time som ikke lå sånn og dro da tilbake på jobb en time etterpå. Kommer jo litt an på hvilken jobb man har da. Jeg er lærer, så noen ganger kan jeg ta med jobb hjem istedet for å komme tilbake, men ved kurs, møter, time ol drar jeg tilbake på jobb.

Skrevet

og jobber man senvakt/tidligvakt så er man vel pliktig å legge legtimer til de dagene man ikke er på jobb når legen har åpningstid?

Skrevet

Burde selvf nevnt at når jeg nevner vakter - så er det i bhg jeg jobber.så arb varierer mellom 0700-1700.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...