Gå til innhold

Kom noe ekkelt ut av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på p-piller og hopper stadig over mensen. Har det kanskje hver 3.måned. Nå er det 1,5mnd siden jeg sist hadde det, og er midt på pillebrettet så jeg skal ikke ha mensen før om et par uker egentlig. Merket at jeg begynte å blø for et par dager siden, så jeg stoppet på pillene og tenkte at jeg likegodt kunne få mensen nå istedet siden kroppen "ville det". Gikk på do istad, tok ut tampongen og tørket meg med papir. Da kom det ut en SVÆR skinnfille. Det var ikke slim, men skinn! 10 cm lang kanskje. Lyserosa og gjennomsiktig med rødt blod i her og der.... hva faen kan det ha vært? kan da ikke ha vært en spontanabort jeg har hatt? :/ Studerte saken, og mener det var bare "skinn".. Usj, ble helt kvalm. Ikke vært borti lignende.

Bare for å presisere, det var ikke slim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje plommesekken..

Kan ha vært hva som helst egentlig.. Kan og ha vært en bit av kondom, om dere har hatt sex, og den har sprekt..

Skrevet

Plommesekk? Da må jeg vel ha vært gravid da.. :/

Bruker ikke kondom i det hele tatt, så det var det iallefall ikke. Yack.. ekkelt var det iallefall.

hi

Skrevet

Kan være ei cyste som har sprukket. De er helt ufarlige, og kommer noen ganger. Kan være vondt også, men også gå helt ubemerket forbi.

Skrevet

Man kan få dannet plommesekk uten å være gravid, en skjelden gang innimellom kan et egg starte en utvikkling, uten å være befruktet, men så fort kroppen "oppdager" at det er en feil, så avstøter livmora plommesekken, så nei, du må ikke ha vært gravid. Kan ha vært en falsk graviditet, har selv hatt dette to ganger (gikk til gyn. første gangen) er ikke noe "kos" å oppdage, men er vist "en skjelden normalitet", sjekket opp hcg nivå hos legen begge gangene, men ikke noe tegn på graviditet.

Skrevet

Takk for svarene :) Ikke vært borti det før, så syntes det var småekkelt. Var jo en svær sak liksom. Men har ikke hatt noen smerter, så tar vel det hele med knusende ro. Er det derfor jeg begynte å blø også? Trodde det var mensen som jukset jeg, men da var det kanskje pga plommesekken da?

hi

Skrevet

Jeg vil heller tro at det var en del av slimhinnen som dannes hver syklus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...