Gå til innhold

uff er dette farlig for fostret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 27 uker på , i dag toppa det seg med min sønn på 8 år, han hyla til meg å stod å trappa i trappa etter at han fikk beskjed om å gå opp, da blei jeg så sinna å trappa selv i trappa hardt (veit det kjempe lite voksent gjordt å ikke bra eks. på meg selv) ikke stolt av meg selv nei :/

Kan dette være farlig for babyen i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er å trappe i ei trapp?

Skrevet

tror ikke det er så farlig. er vel verre om man faller rett med på rumpa, men regner ikke med at du gjorde det???

Skrevet

sorry mente trampe i trapa (værste leste igjennom også uff)

Neida trampa bare,hardt men kjenner babyen godt inni der nå, men er redd for evt morkaka osv.

Skrevet

Er dette et tulleinnlegg? Barnet i magen blir selvfølgelig ikke skadet av at du tramper hardt.

Skrevet

Åh, trampe! Lurte på om det kanskje var noe annet siden du skrev trappe to ganger :P

Nei, regner da med det går helt fint, spesielt når du kjenner liv og røre i ettertid! Fins jo de som trener aerobics til uke 30, så litt tramping må da gå bra..?

Skrevet

Nei var ikke ment som tulleinnlegg, er bare det man kan kalle litt vel hysterisk.

Bare redd for den lille i magen, men ikke minst samvitigheten for han på 8, kjenner hormonene mine er på topp om dagen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...