Gå til innhold

til dere som har har fått barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kom den lille prinsen/prinsessa i forhold til termin??

lenge før/etter?

noen som vet hvordan statestikken er i fohold til dette??

på forhånd takk til di som svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi kom 4 dager før termin :)

Skrevet

Bare for å trekke ned statistikken; 11 uker før. Tvillinger.

Skrevet

9 dager etter termin

Skrevet

Min kom 5 dager før termin, men jeg ble igangsatt. Jeg tror det er mest vanlig å gå overtid når man er førstegangs.

Skrevet

Fem uker før, dagen før, ei uke etter, tre mndr. før, 14 dager etter, fire dager etter, elleve dager etter, to dager etter, - dette er bare noen i nærmeste krets, så kan du jo regne ut gjennomsnittet :)

Skrevet

5 dager før termin og 1 uke før termin med nr 2. Men begge to er født dagen før menstermin.

Ul termin stemmer vel ikke så ofte.

Skrevet

12 dager etter termin

2 dager etter termin

Skrevet

2 dager etter termin, så hun kom akkurat på snittet :)

Skrevet

D e nu iallefall 5 % sjanse for å føde på termindato :)

Lillemann kom ut på termindatoen, som også va farsdag :))

Skrevet

Begge kom før termin.

Jeg kjenner absolutt flere som fødte før termin første gang, enn som gikk overtid. Vet det sies det er mest vanlig å gå overtid, men stusser litt over realiteten uten å ha sett noen statistikk vel og merke.

Nå er jo termin 2-3 uker før og 2 uker etter en bestemt dato ( ul termindato), og de fleste blir vel født innenfor terminperioden.

Jeg hørte en gang at kun få prosent av alle fødsler skjedde akkurat på termindagen.

Skrevet

1 mann kom 4 dager før termin. 2 mann venter vi fortsatt på, er 2 dager på overtid nå.

Skrevet

Lille Solstråle var skikkelig treig, og lot papsen og meg vente i 13 dager før hun ville ut.. Heldigvis er hun ikke så treig nå.. :)

Skrevet

kom tre dager etter min termin og tre dager før ul-termin.

Skrevet

På tredje dagen over termin:)

Skrevet

13 dager over med førstemann og en dag før men andremann. ble satt igang med nr to da vannet gikk og ikke noe mer skjedde ;)

Skrevet

Jeg har verken prins eller prinsesse, men gutten min kom 18 dager før termin. Er visstnok mest vanlig å gå over termindato når man er førstegangs.

Skrevet

Hihi, jeg hadde også termin på farsdagen da jeg skulle ha tulla mi, hun kom tre timer over hun da, men rimelig nært vil jeg påstå =P blir spennende og se når lillgutt vil komme :)

Skrevet

Jeg har ett barn som kom 5 dager før terminen.

Skrevet

Statistikken sier at det er ca 50/50 om man føder før eller etter termin. Mange av de jeg kjenner har født før termin, selv om de er førstegangs, det gjaldt meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...