Gå til innhold

Har hun kommet nååå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så sinnsykt lei av at slekt og venner maser konstant om jenta er født.. Jeg sier da vel fra om det når det skjer!

Likevel spør folk på facebook, sms osv hele tiden..

Jeg er selv utålmodig med å få født, så det hjelper ikke at alle andre maser HELE tiden!

Og maser de ikke om at hun er født, så maser de om vi skal på café, kino, bowling osv..

Hallo?! Det er tre dager siden termin, tror du jeg spankulerer ned på bowlingen da?

Hvorfor er det så få som skjønner at når man går å venter på fødsel hvert øyeblikk,så kan de skjønne at man bare vil slappe av og være i fred? Sånn er det for meg ihvertfall..

Off.. Føler meg så sint og sur og lei nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får si det til dem: "Jeg er kjip, grinete og vil være i fred"

Skrevet

herregud for ei sær, sur og grinete kjerring du er. hadde venninna mi vært slik, hadde jeg spydd. ta deg sammen. nek.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Ikke hør på de andre her, jeg skjønner hvordan du har det. Den siste tida er slitsom, og blir ikke særlig mye bedre av at man får tusen sms med "FØDER DU ELLER????" hver dag :-)

Du kan enten si fra til de det gjelder, eller du kan overse spørsmålene. Hvis du får sms, ikke svar på den, enkelt og greit. Det du absolutt IKKE bør gjøre, er å si til noen at fødselen er igang. Jeg ble selv nedringt og tekstet halvt ihjel på føden etter at søstera mi "lekket nyheten" på facebook, og det var jeg ikke akkurat i humør til, hehe ;-)

Nyt den siste tida!

Skrevet

Takk..! Bra noen skjønner at spm fra 5-15 stk hver eneste dag om hun er kommet er frustrerende.. Går jo med sterke og vonde kynnere hele tiden, er sliten og frustrert, så sier de at "nå må du få henne ut asså"

Ja, jeg kan da ikke slepe henne ut heller!

Har sagt fra at de får beskjed med en gang hun er kommet, likevel er det ingen som tar hintet..

Neste gang jeg blir gravid, da skal jeg si terminen er to uker senere enn den er! Kun for å få fred.

Er jo koselig at folk bryr seg og gleder seg, men det blir for mye..

HI

Skrevet

Mobilen kan du slå av, evt. ignorere meldinger, og FB må du ikke innom hver dag. Eller så kan du få samboer til å gå gjennom alle notiser først. Folk mener det godt, men det er en fattig trøst der og da. Nå har du ikke lenge igjen. :)

Skrevet

får si som jeg gjorde (vet det kan virke slemt)

"om dere maser slik, så sier vi ikke i fra når ungen er født, før 1 månde etter", de sluttet å mase her :-) ventet i stedet en sms fra mannen om det.

og når det kommer til det å mase om å være med ut, forklar dem at du er gått over tiden, har vondt i alle kanter og rett og slett ikke orker å tenke på sosial aktivitet en gang.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Hehe, jeg kjenner meg såå igjen! Jeg fikk også høre daglig at herregud, skal den ungen ALDRI komme?, og jeg fødte en uke FØR termin! Jeg ble sånn passe irritert - jeg kunne vel ikke noe for at jeg ikke fødte etter timeplanen deres :-) Det fine er at maset stopper med en gang du har født, og når du ikke lenger er utålmodig, sliten og hormonell, klarer du å le av det!

Skrevet

Er du sliten nå,hvordan blir det da etter månedsvis med nattevåk og ei lita ei som krever deg 24 timer døgnet rundt!

Mulig slitsomt med mas fra alle kanter med de gleder seg jo bare med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...