Gå til innhold

*Inspirert*Hjelp meg med en "frekk" mld til mannen;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger også å piffe opp sexlivet,og har lyst å skrive en frekk og sexy mld til han;o))

Men så er jeg ikke særlig fantasifull...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si feks at du sitter på bussen og tenker på det dere gjorde i går kveld eller... noe sånnt? ;)

Skrevet

Si at du går rundt hjemme i kort skjørt uten truse, og er våt fordi du tenker på hvordan han skal knulle hora si når han kommer hjem.

Skrevet

Skriv noe du har likt at han har gjort med deg tidligere, eller som du ønsker at han skal gjøre. Skal ikke så mye til for å tirre dem opp. Kan være nok med: Tenker på deg kjære, har utrolig lyst på deg og gleder meg til du kommer hjem.... ;-X

Skrevet

Skriv; "jeg venter på at pappa skal komme hjem, så han får griseknulla den lille fitta mi helt ned. lille jenta di savner pappa. daddys little girl"

Skrevet

Eeeeeeeh, god ide 17:14. Incestiøs sex er bare SÅÅÅÅÅÅÅ ophissende.

Syke nepeskrell!

Skrevet

17:14: Er du syk du, eller?!

Skrevet

whos your daddy. har dere ikke sett de filmene dere ell. haha. sære fitter:) daddys little girl betyr ikke pappa, som i biopappa da. dumme kjøtthuer!!!

Skrevet

Vil ikke si at det var de som reagerte på det du skrev som er sære... Ble litt småkvalm jeg..

Hilsen nok et kjøtthue

Skrevet

Folk har vær sin lyst. jeg venter på big daddy nå:) han er sjefen min!

Skrevet

Dumt kjøtthue kan du faktisk være sjøl! Driter en lang mars i hva folk velger å kalle elskerne sine: pappa, mamma, whatever. Men det aner meg at samboeren min som allerede er far til fire unger, ikke ville blitt spesielt opphissa av at jeg ba "pappa knulle fitta mi...blablabla". Jeg forbeholder meg retten til å syns at folk som kaller elskeren sin for pappa er idioter med tanke på alle barn som lider under denne formen for overgrep.

Biopappa as in "kinopappa", fjaseguri?

Skrevet

Herregud.. her var det enkelte rimelig... speisa svar... og noen mer "normale" :-)

Nå vet jeg jo ikke hva du har eller ikke har av kostymer etc, men har du f.eks et sykepleierkostyme, så kunne du skrevet noe som "Hei elskede. I kveld skal jeg være din helt egen private sykepleier. Du vet hvordan det går hvis du klapser meg på baken, din uskikkelige mann!" ;-)

Eller du kan skrive at da du såpet deg inn i dusjen i dag, så tenkte du på ham, og tok deg gooood tid med innsåpingen - og så beskrive hvordan du såpet deg inn (over bryster etc) - mer inngående, men akkurat det får du skrive sjæl, hehe ;-)

Det går også an å foreslå at han kjøper med krem på boks hjem, for du har noen gode idéer til alternative bruksmåter (tror ikke han trenger noen forklaring på den).

Eller send ham en sms med din str i BH og truse, be ham stikke innom en undertøysbutikk og kjøpe med noe lekkert til deg, så skal du gi ham et lite privat show i kveld ;-)

Jeg har masse idéer jeg - for jeg elsker å gjøre sånt!! :-D

(Selv om jeg ikke er så flink til det lenger, etter at vi fikk barn.)

Skrevet

hva med å skrive noe som kan indikere på noe sex relatert?

"akurat dusjet, såpet inn hele kroppen, så den ble våt og glatt, brukte god tid på å masere inn såpe på lårene mine, og rumpa, avsluttet med masjasestråla på de herligste steder. Når kommer du hjem?"

funket bra her som første melding ;-) den virker som noe "dagligdags" med oppspritning ;-) etter hvert kan du gå mer "grovere" til verk

Skrevet

Hva med: Nybarbert og våt... Trenger deg asap! Gjett hva jeg gjør mens jeg venter på deg... Mmmmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...