Gå til innhold

3 dager til keisersnitt og skikkelig forkjøla...igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært mer eller mindre kronisk forkjøla siden begynnelsen av desember og nå har jeg fått en skikkelig krafitg hoste igjen. Var så frustrert at jeg begynte å gråte når jeg la meg i går. Hadde håpet jeg skulle kunne ha litt overskudd og kose meg med jentene mine på 1,5 og 3,5 år nå de siste to dagene før de skal til besteforeldrene og jeg skal inn å ha planlagt keisersnitt på fredag. I stedet kjennes det ut som jeg har flydd på en vegg og finner ikke krefter til noe som helst. Har gudskjelov fått det meste på plass, men hadde håpet og sluppet hostingen pga keisersnittsåret etterpå. En jordmor på sykehuset sa de hadde registrert unormalt mange kronisk forkjøla denne vinteren og mente det kanskje hadde noe med svineinfluensavaksinen å gjøre. Andre som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter på den...:(

Tok vaksina i nov og vært skikkelig forkjøla 3 ganger siden midten av desember!

Før det hadde jeg ikke vært syk på 3 år! Mannen min har hatt to runder han også..:( Ikke moro...

Våkna natt til igår med piggtråd i halsen,klarte nesten ikke svelge.Feber og snørr igår og hoste idag.Håper det gir seg fort,kan jo føde når som helst og orker ikke være syk da eller smitte babyen:(

12 dager til termin....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...