Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jeg leter etter en trampoline med nett på innsiden av fjærbeskyttelsen. Jeg har sett det i mange private hjem bortover, men ingen i butikker. Har bare sett at de har nett på utsiden. Noen som vet hvor de finnes?
vildejenta Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jysk og Europris kommer pleier vel å ha tilbud utover våren, tror begge de har nett på innsiden. Ellers så er det vel jumpking blant annet som har mer "merke" trampoliner og tilbehør.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 6. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2010 Jeg tror de har nett på utsiden. Men skal sjekke ut jumpking.
vildejenta Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Jysk har nett på innsiden. Gå inn på jysk.no og søk på trampoline så får du opp flere, både løse nett og pakker med trampoline og nett.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 6. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2010 Så fint. Takk skal du ha! Er det noen som har trampolinene fra jysk? Er nettingen stram, slik at hvis man faller mot den, så tar den imot fallet mot fjæringene?
BlåBlå Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Vi kjøpte til jr for tre år siden på Toys R Us, den har nettet på innsiden. Uansett er jo det nettet festet med tau som snøres så man kan vel feste de fleste på innsden om man vil ?
Turid Laila Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Jump King sine festes på innsiden av fjærbeskyttelsen. Vi skal kjøpe fra Jump King nå snart. De er en del dyrere, men det er de jammen verdt og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå